Sensiz Geçen Zaman

 Sensiz zaman geçmiyor,

Anlamıyorum ben yaşamdan,
Bir sen eksik olunca yarım bile olamıyor şiirler,
Zamanda, hayatta, bende hep eksik,
Sen olunca artıyorum ben, binlerce kelime doluyor yüreğime,
Çok sesli bir orkestra oluyor umutlarım,
Renklerle doluyor koca bir şehir,

Gidelim mesela şimdi, renkli kaldırımlardan çıkalım,
Deniz kenarında oturalım, bulutlar geçsin üstümüzden,
Yağmur yağsın, temizlesin tüm kötülükleri,
Durduralım zamanı, dursun dünya,
Bir biz kalalım, biz yeteriz,
Nasıl olsa adımını attığın yerde çiçekler açar,
Bitmesin istiyorum, bir rüyaysa sen ben uyanmak istemiyorum,

Elini tutuyorum yüreğimde bayram havası,
Gözlerine baktıkça ben anlıyorum hayatı,
Bitmesin hiçbir şey, istemiyorum,
Sonu olmasın hikayelerin,
Şiirler kadar sevelim birbirimizi,
Şiirler kadınım şiirler hep sen şimdi,
Seni anlatmayan satırlar darağacı yolcusu,
Sensiz her cümle yok olmaya mahkum,
Sevmek ne kadar da yetersiz,
Gözlerine bakınca ne kadar anlamsız kelimeler,

Seni çekiyorum içime derin derin,
Her hücremi kaplıyorsun,
Sana çıkıyor tüm yollar,
Sen güneşin doğma sebebi,
Sen mutluluğun nedeni,
Ah o gözlerin, hayat senden ibaret şimdi,
Gel tut ellerimden gidelim, uzaklara gidelim,
Ben her an seni görmek istiyorum,
Adı aşk olsun şiirlerin,
Gidelim şimdi, mor bir trene binelim,
Masallar büyüsün bahçemizde,
Aşk şimdi seninle geçecek zamanların toplamı

Mavim



0/Post a Comment/Comments