Seninle Geçen Günler - şiir

 

İçimde sana dair umutlar büyütuyorum,
Adınla başlayan cümlelerde geçiyor yaşam,
Sen yol sana çıkıyor şimdi,
Sensiz bir hayat enkaz gibi yıkılmış gibi,
Sensiz bir ben parçalanmış gibi kaybolmuş gibi,
Sana sarıldığım zaman ben ruhuna sarılıyorum,
Tüm yaralarını iyilestiriyorsun hayatın,
Bir olsak mesela şimdi kıtalar birleşsin artık,

Bir an sürüyor herşey, bir saat, bir gün,
Ben hep aynı yerde, hep aynı zamanda,
Ben hep sende kalıyorum,
Dudaklarımız birbirine değdiğinde yanıyor satırlar,
Nefesim nefesine karışıyor,
Sen ben oluyor, ben sen oluyorum,
Seni üzen bu hayatı ben yıkmak istiyorum,
Ben yakmak istiyorum sensiz tüm sokakları,
Gözlerine baktığım zaman unutuyorum ben,
Bir adın kalıyor geriye, bir sevgin,

Kelimeler yetmiyor anlatmaya,
Romanlara doldursam kalbimi, eksik,
Şiirlerle doldursam bulutları eksik,
Sen gülüyorsun ben bir daha seviyorum seni,
Gözlerinde evrenler var ben sende kaybolmak istiyorum,
Seninle geçen her gün bir başka güzel,
Sen olmasan mesela dünya durur, sel basar gözlerimi,
Ben elini tutuyorum, cevapsız soru kalmıyor geriye,
Bu şehirden gidelim biz, oradan da gidelim,
Gözlerinde bir evren var aşktan yapılmış,

Boşver ötekileri biz yeteriz birbirimize,
Aşk dolar her bir ana, her bir kelimeye,
Atalım mı sensizliğe dair ne varsa,
Gereksiz ne varsa atalım, hepsi gitsin,
Bir biz kalalım geriye,
Nasıl olsa severiz, nasıl olsa sevişiriz her satırda,
Ben seni senden istiyor, gel ömrüm ol diyorum sana,
Gel biz olalım, biz yeteriz birbirimize,
Güneş zaten doğar, nasıl olsa açar çiçekler,
Sen benim herşeyim, vazgeçemediğim, umudum,
Gel şimdi gidelim, saat aşkı gösteriyor, yollar sana çıkıyor,
Kat beni kendine, çok olalım, hiçliğin içinde biz her şey olalım...

Mavim



0/Post a Comment/Comments