Kadınım - şiir

 Hava sıcak, senin olduğun cümleler yangın yeri,

Ben kavruluyorum ateşinde,
Bir kahve içiyorum 40 yıl hatırı vardır diye,
Sonsuz olsun diye cümlelerim,
Aşktan yazıyorum tüm satırları,
Sen geldiğin zaman başka oluyor bu şehir,
Ben seni tanıdığım an açtı çiçekler,
Yıkıldı tüm duvarlar,
Teslim oldu ordularım, sen kalbimin fatihi,

Yanımda kal benim, tut şimdi kelimelerinden,
Bu yolun sonu mutluluğa varacak,
Açan çiçeklerin sebebi sen,
Satırlar sen olmayınca yıkılıyor,
Parça parca oluyor tüm şiirler,
Sensiz ben kalmıyorum, mülteci oluyorum satırlarımdan,
Sen çıkarsan eksik kalıyorum,
Lapa lapa dökülüyorum yalnızlığa,
Bu yolun sonu aşk, sensiz yürümüyor,

Gidelim şimdi, başka bir yere gidelim,
Denizin mavisine, gözlerinin yeşiline gidelim,
Hayallerden yapalım evimizi,
Ah be kadınım ne güzel öldürüyorsun beni, ben yediden doğuyorum sende,
Ben oluyorum seni gördükçe,
Kesip atıyorum geçmişi,
Yıkıyorum sensiz tüm şiirleri,
Tut şimdi ellerimden,
Yeniden yapalım hayallerimizi,

Tut şimdi ellerimi, bırakma sakın,
Seni yazmayan parmaklarım anlamsız,
Seni görmeyen gözlerimin anlamı yok,
Al kurtar sensizliği benden,
Sen olmadan nefes alamıyorum ben,
Gel güneşi ol gecelerimin,
Seni gösteriyor tüm yollar,
Aşk adı verilsin yürüdüğümüz yollara,
Ah be kadınım, sen olmadığında duruyor zaman,
Gözlerin var bir de onlar olmasa kaybolurum ben,
Gel gündüzlerime, gecelerime, senin için yazılsın tüm şiirler,
Sesini duyduğum her an ben yeniden doğuyorum...

Mavim





0/Post a Comment/Comments