Hayatın Parçaları - şiir

 Seni beklediğim sokaklardan çok uzaktayım,

İsmini değiştiriyorum seni bulduğum şehrin,
Ben yolumu gözlerine bakarak buluyorum,
Gözlerinde evrenler saklıyorsun sen,
Ben kayboluyorum sana baktığım zaman,
Unutuyorum geçmişi, bir an daha fazla olsun,
Yetmiyor bize zamanlar, olçemiyor saatler,
Sen dualarımın karşılığı, sen umutlarım,
Ah o gözlerin onlar olmadan nasıl bulurum ben yolumu,

Gülümsediğin zaman aydınlanıyor hayat,
Bir pazar kahvaltısı, bir gemi, bir durak,
Gökyüzüne bak, kuşlar senin adını sayıklıyor,
Yıldızlar seni gösteriyor bugün,
Şiir doluyorum sana sarılınca,
Ben yetişemiyorum yazmaya, yetmiyor kelimeler,
Sen gelince ben unutuyorum konuşmayı,
Ben unutuyorum kendimi, kelimeler seninle anlam buluyor,

Sen olmayan bir dengenin arayışında,
Ben kartlarda arıyorum masalımızı,
Zaman saçma bir oyun,
Atalım sensiz geçen anları,
O gelmeyecek diyor kabuardan bir ses,
Sensiz hayallerim bile eksik,
Dudaklarımız buluşuyor bir şiirde,
Birleştiriyorum hayatın parçalarını,
Aşk adını veriyorum senin olduğun sokaklara,
Zaman saçma bir oyun, sen en güzel ihtimal,

Gidelim şimdi, biz olsak yeter,
Bir olalım, biz olalım, martılar zaten olur,
Zaten olur mutluluk, kahkahalar, gözlerin olsun yeter,
Zaten aşk oluruz biz, zaten dengesi olur hayatın,
Ben gözlerinin baktığı yerde olmak istiyorum,
Senin olduğun her an bir şiir büyüyor,
Sayfalar, hikayeler, romanlar, kelimeler, seni anlatmak için yarışıyor,
Gözlerin var birde, en derinine kazıyorum onları zihnimin,
Ah o gözlerin ah, her yol sana çıkıyor şimdi...


Mavim

0/Post a Comment/Comments