Gözlerini alma benden - şiir

 


Sen diye başlıyorum her güne,
Sen bir rüya gibi hayal gibi gerçek gibi,
Ben uyamak istemiyorum, sensiz bir hayata uyanmak anlamsız,
Seni bulduktan sonra kaybetmek işkence,
Sensizlik yüreğime saplanan hançerler gibi,
Kara bulutlar, yıldırımlar, fırtınalar,
Sen geliyorsun aklıma, başka oluyorum,
Sen geliyorsun aklıma, kalanların önemi kalmıyor,
Sen kalbimin sahibi,
Sen kelimelerin sebebi,

Bir siir yazıyorum,
Cümleler kadar seviyorum seni,
Sonu olmayan bir başlangıç gibi,
Senin olduğun satırlar bitmesin,
Sonu olmasın yürüdüğümüz yolların,
Elini tuttuğum zamanlar bitmesin mesela,
Her gün gözlerin ile başlasın,
Gülümsemenin olmadığı günler olmasın,
Dudaklarında mutluluğun haritası gizli,
Seninle geçen tek bir an daha büyük hayattan,

Buzdan çöllerden geldim ben,
Sen güzel olan her şey,
Çiçekler, bulutlar, martılar hep senin eserin,
Sen olmazsan eksik kalıyor hayat,
Yürümeyi bilmiyor umutlar,
Gemiler hep batıyor küçük rüzgarlarda,
Sen geliyorsun aklıma ve yeniden yazılıyor yaşamım,
Sen geliyorsun ve ben yaşamaya başlıyorum,
Sensiz cümleler yıkılmış gibi, parçalanmış gibi,
Sensiz yanmış gibi tüm şiirler,
Şiirler ölü doğuyor artık, Masallar hep yetim,

Kelimeler yetmiyor anlatmaya, biz konuşmuyoruz,
Yüzünde bir gülümseme, yüreğimde aşk yangını,
Gözlerime bakıyorsun ve ben unutuyorum geçmişi,
Sensiz zaman hiç yaşanmadı, sen tek gerçeğim,
Bir rüyaysa yaşadıklarım ben uyanmak istemiyorum,
Sen umudum, mutluluğum, sevgim,
Hayatın tüm boşlukları doluyor seninle,
Sen kadınım sen, gidelim şimdi buradan,
Sonsuzluğa gidelim, gidelim ve ayrılmasın kelimeler,
Sen kadınım seni anlatan her cümle aşk kokuyor,
Gidelim şimdi sonu olmayan bir şiire gidelim,
Ahh o gözlerin ah, gözlerini alma benden,
Gel şimdi ömrüm ol benim, hayatım ol,


0/Post a Comment/Comments