Sonun yolu - şiir



Sonun yolundayım şimdi,

Kelimeler bile kaçıyor benden

Cümleler boyunca bekliyorum,

Beklemek en güzel işkence,

Gözlerini görebilmek için kabul ediyorum,

İstisnasız her sokağın sonu yalnızlığa çıkıyor,

Yeni yollar bulmak, yeni yollar yapmak gerek, 

Gözlerin var, hayatın kılavuzu oluyor, 

Gitmek istiyorum başka şiirlere,


Hayat şiirlerden ibaretmiş gibi, 

Her kelime sen gibi, 

Konuştuğun zaman şarkılar çalıyor, renklerle doluyor yaşamım, 

Başka oluyorum, başka seviyorum, 

Şiirler, evet onlarda başka oluyor, 

Ben cümleleri bile karıştırıyorum, 

Sen susuyorsun konuşmaya başlıyor kabus korosu, 


Sonun yolundayım şimdi, 

Aramızda milyonlarca ışık yılı var sanki, 

Bakıyorsun ama görmüyorsun, 

Yüreğim yangın yeri bilmiyorsun, 

Sen susuyorsun sessizlik katilim, 

İçimde bir iç savaş, ben kaybedeni şiirlerin, 

Sen ve sensizlik arası bir yerdeyim, 

Bir adım atsam düşeceğim gözlerinden, 

Kelimelere takılacağım, şiirler ölmesin daha fazla, 


Ben köprüler yapıyorum uçurumların üzerine, 

Seni bana getirir diye şiirle dolduruyorum boşlukları, 

Bir rüyada gibiyim sanki ve uyanmak istemiyorum, 

Gömün beni bir cümlenin sonuna,

Kaybeden ben, yenilen ben, silinen ben, 

Şiirler yaşasın artık, şairler öldürülmesin, 

Bu bir son, bir şiirin sonu, bir kitabın sonu,

Başka bir kitaba gidiyorum ben, başka bir mevsime, elini bırakmayacağım bir dünyaya,

Bu bir başlangıç, bir veda, bir son, bir merhaba,

Ben gidiyorum mevsimleri değiştirmeye... 

0/Post a Comment/Comments