Yolun sonu - şiir

 


Sonun yolundayım şimdi,
Onu anlatmaya çalıştıkça kelimeler kaçıyor benden,
Onun gözlerine baktığım zaman karışıyor cümleler,
Ben satırlarda çırılçıplak kalıyorum,
Bir hayal örtüyorum üstüme,
Onun adıyla başlıyor şiirlerim,
Binlerce yıllık beklemem onunla son buluyor,
Ben onun gelişi ile yaşamaya başlıyorum,

Onu gördüğüm her an şiirler dökülüyor bulutlardan,
Ben sırılsıklam kalıyorum aşkının karşısında,
Mevsimler değişiyor sesini duyduğum zamanlarda,
Çektiğim tüm acılara şükür sebebim oluyor o,
Gözlerine ne zaman baksam unutuyorum geçmişi,
Geçmiş koca bir yalan sadece,
Ona yazılmayan şiirler ölü doğuyor,

Sonun yolundayım şimdi,
Bir kitabın sonunda, son şiirde,
Bitmez denilen kış bitti,
Geçmez denilen acılar geçti,
Onu gördüğüm ilk an ben sildim geçmişimi,
Ahh onun gözleri, gözleri çok güzel,
Tüm soruların cevapları onda saklı,
Ve ben bir daha, daha çok seviyorum her anın sonunda,
Mevsimler onun sayesinde değişiyor ve şimdi baharın sonundayım,

Hayallerle süslüyorum yürüdüğü yolları,
Şiirler asıyorum ağaçların dallarına,
Saatler hep onu gösteriyor yırtıp atıyorum onsuz geçen takvim yapraklarını,
Adı şimdi hayatımın özeti,
Birlikte bir ömür kurguluyor, bir hayal bağlıyorum martının kanadına,
Bir kitap bitiyor, bu son şiir,
Bahar bitiyor ve yaz geliyor,
Aşkın ateşiyle yak beni diyorum,
Elimi tutuyor kalplerimiz birleştiği zaman,
Ben onsuz nefes almak istemiyorum,
Yaz gelecek şimdi hayallere ve onunla geçen zamanlar toplamına hayat adını vereceğim.

Mavim



0/Post a Comment/Comments