Aşk adının tamlayanı - şiir

 


Bir mevsim daha geçti,

Gelişini takip eden bahar yerini yaza bıraktı,

Başka bir yere gitmeliyiz şimdi,

Elini her tuttuğumda gittiğim bulutlarda bir ev yapmalıyız,

Herkesten uzak, sadece sen, sadece biz,

Sadece ve sadece aşk olmalı şiirlerde,

Kalanlari atalım aşağıya,

Ellerin olsun, gözlerin zaten yıldızlarin ev sahibi,


Yanında geçen zaman hiç bitmesin istiyorum, 

Sen varsan çiçekler zaten olur, 

Zaten doğar güneş, gece biter, 

Karanlıklar uzak delillere kaçar, 

Hayallerinle süslüyorum hayatımı, 

Uzaklara gidelim şimdi, 

Bulutlara mesela, başka bir gezegene, 

Ben sesinin olmadığı bir hayatı istemiyorum, 

Gözlerin olmazsa ben kaybederim yolumu, 


Seni ilk gördüğüm zaman durdu zaman, 

Yokluğun bir rüya ve sen tek gerçek, 

Kalanlar yok, yaşanmadı, olmadı, 

Gidelim şimdi başka bir yere, 

Sözlerini kat düşlerime, kat kendini bana, 

Kat bana düşlerini, kat bana hayallerini, 

Kat şimdi bana sevgini, 

Bir yer beğen yüreğimin içinde, 

Bir sokağa adını yazalım, bir şehre, bir ülkeye,

Bir yer beğen bizim için, sonsuz bir aşk büyüsün şiirlerde, 


Gel gidelim şimdi, denizin mavisine gidelim, 

Ormanların yeşiline gidelim, 

Bir selalede arınalım kötülüklerden, 

Yaz geldi artık, hava sıcak, serin düşlere gidelim, 

Bulutların üstüne gidelim herkesten uzağa, 

Sadece sen ol, sadece sen tüm mısralarda, 

Nasıl olsa sevişiriz bir şiirin sonunda, 

Nasıl olsa severim seni ömürler boyunca, 

Bir hayat kuralım birlikte, gözlerin olsun pusulam, 

Bir yer beğen bizim için, her satır gözlerine benzesin, 

Aşk zaten adının tamlayanı senin... 


Mavim 

0/Post a Comment/Comments