Son kelime - şiir

 


Dönüşü olmayan yollardan geçtim,

Kendi etrafımda döndüm durdum,

Kendimi kaybettim seni aradığım yollarda,

Yıllar geçmişte bir toz tanesi,

Zaman karanlık bir çukur, merdivenler hep kırık,

Kalbimin üzerine yıkılmış duvarlar var,

Duraksız bir yoldan geliyorum,

Yağmur kendini yalnızlık sanıyor yağıyor satırlarımı üstüne,

Senden önce ve senden sonra birbirine benzemeyen iki resim, 

Siyah siyah bir yalnızlık sensizlik, seninle geçen zamanlar ise çok renkli bir fotoğraf, 


Mevsimler aramızdaki mesafeye göre değişiyor, 

Senden önce bitmeyen bir kış, 

Senden sonra hep bahar şimdi yüreğimde, 

Kuşlara adını öğretiyorum her çiçek sen gibi koktuğu zaman, 

Bir adım uzaklaşsan bir fırtına kopuyor icimde, 

Seni göremediğim sokaklar yangın yeri, 

Kelimeler eriyor yokluğunda, 

Birleşmeyen yollarla doluyor hayat, 


Sen geldiğin zaman bir bayram havası, 

Gülümsemenle boyuyorum karanlıkları, 

Çiçekler büyüyor acıların içinde, 

Gözlerinin baktığı her yerde olmak istiyorum, 

Sana sarıldığım zaman anlıyorum yaşamayı, 

Sensiz zamanlar koca bir hiç, 

Sensiz geçen günler anlamsız, 

5000 yıl boyunca bekledim ben seni, 

Şiirler kırdım yokluğunda, sayfalar yaktım görürsün diye, 

Bir şiirin sonunda oturdum ve gelmeni bekledim, 


Sen baharı getirdin yüreğime, 

Senli cümleler kapladi her yeri, 

Seni anlatamayan cümlelere düşmanlığım var, 

Sen geldin ve son buldu içimdeki fırtına, 

Sen geldin ve şiirlerin yalnızlığı son buldu, 

Gözlerime baktın, kollarımı beline doladım, anlamsız kaldı şarkılar, 

Dudaklarımız birbirine değdiğinde aşk oldu içimdeki yangının adı, 

Yüreğimin iki yakası birleşti, 

Uyanmaktan korktuğum bir rüya gibi, 

Son kelimesine kadar sevdim ben seni... 

Cecem


0/Post a Comment/Comments