Yüreğim yangın yeri - şiir

 


Bahar ve kış arasında bir yerdeyim,

Sana yaklaştıkça çiçekler açıyor, aramızdaki mesafeler buzullara sebep veriyor

Bir yanımda buzdan bir kale, bir yanımda muhteşem bir bahçe,

Aramıza engeller koyuyor hayat, ben her engeli aşıyorum teker teker,

Kelimelerden yollar yapıyorum sana doğru,

Cümlelerden köprüler yapıyorum,

Sen güldüğün zaman bahar oluyor,

Gülümse diye yazılıyor tüm şiirler,

Sen gülmediğin zaman donuyor tüm satırlarım,


Sen geliyorsun yüreğimde bir bahar havası,

Umutlar yeşeriyor topraktan,

Endişe unuttuğum bir duygu, ben sadece sana güveniyorum,

Şarkıyı değiştiriyorum, kuşlar senin adını sayıklıyor,

Ben yeni kelimeler arıyorum gözlerine layık,

Ben isminle başlatıyorum dualarımı,

Sen geliyorsun ben kırıyorum ezberletilenleri,

Ben parçalıyorum sensiz yazılan tüm hikayeleri,

Artık kan kokmuyor kelimeler, ölü doğmuyor şiirler,


Sana sarılıyorum bir denizin kenarında,

Ciğerlerimi kokunla dolduruyorum, varlığın yarının olması için bir sebep,

Yokluğun anlamsız dünlerin bir sebebi,

Bir hayal kuruyorum şimdi içinde sen olan,

Evet, ben sensiz bir hayal bile kuramıyorum,

Şiirler asıyorum yaşlı bir ağacın dallarına,

3 cemre düşüyor yüreğime, tüm kırmızı güller senin gibi kokuyor,

Bir uçurumun kenarındayım ve sana doğru yürüyorum boşluğun üzerinde,

Köprüler yapıyorum ayrılıkların üzerinden, senin için yazılan şiirler bağlıyorum bir martının kanadına,


Bir yanımda katiller son umutlarımın peşinde diğer yanımda çiçekleniyor yaşamım,

Çiçeklerle doluyor tüm şiirlerim, bahar geliyor bir sözünle,

Cümlelerin kelebeklerin yaşaması için bir sebep,

5000 yıl bekliyorum seni, geçen yıllar bir anı gibi,

Elimi tutuyorsun ve unutuyorum tüm yaralarımı,

Sen katıyorum tüm acılarıma, gerçek oluyo gülümsemem,

Gözlerin delip geçiyor karanlığı, ben adını saklıyorum dualarımın içine,

Sen gelirsen bahar gelir şiirlerime, mutluluk kokar her bir satır,

Kelime kelime severim seni zamanın bitimine kadar,

Yoksa yakarım tüm şiirleri, seni getirmeyen tüm cümleleri,

Yüreğim bir yangın yeri ben yanıyorum aşkının ateşinde...


Cece

2/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Yeni bir ifade Cece:) Bir şey söyleyeyim mi şiirlerin baharla birlikte neredeyse birbirinin aynısı gibi üzgünüm ki ... Tekrar, yazara bekle mesajını verir ... Şiir de fabrika gibi her gün üretilmez zaten ... Akıl vermek haddim değil de bu da bir gerçek... Okursan farkedeceksin ...
Oğuz Marangoz dedi ki…
O benzerliklikleri bilerek yazıyorum ben. Hayatta her gün karşımıza çıkan benzerlikler gibi bence şiir de bir hayattır. Dediğinde haklı olabilirsin ileride düzenleme yaparken değiştirebilirim elbette. Teşekkür ederim :) ve ismine doğru yaklaşıyorum sonuçta bahar şiirlerinin ilham kaynağı kendisi.