Seni aradığım sokaklar - şiir

 


Hayaller kurdum, kurduğum her hayal ilk rüzgarda yıkıldı,
İmkansız bir hayalin peşine düştüm,
Köşe bucak aradım yürüdüğün yolları,
Her kelimenin altına baktım senden bir iz bulmak için,
Sensizlik kapladı tüm şiirleri,
Düşlerimden inşa ettim her cümlemi,
Ben yıkılmış hayallerimin arasında gezdim durmadan,
Ölü şiirler büyüttüm kalbimin derinliklerinde,

Senin olmadığın her cümle ölü doğuyormuş,
Sayfaların arasında mezarlıklar inşa ettim kayıplarım için,
Ben buzulların arasında kapana kısılmışken bir anda mevsimler değişti,
Yalnızlık yağmurları bitti, kurak çöller yeşerdi sen gelince,
Sen geldiğin zaman güneş doğdu yüreğime,
Yeşerdi kurak bahçelerim,
Çiçekler kapladi her yeri,
Sen baharım oldun 5000 yıllık bir kış son buldu,

Kalbimin bir odasını ayırdım sana,
Şiirlerle kapladi tüm duvarlar boyunca,
Kitaplar boyunca özledim seni,
Yokluğun ümitlerimi çaldı benden,
Kökleri olmayan bir ağaç gibi tutunmaya çalıştım toprağa,
Senden öncesi karanlık bir kabus gibi,
Dost sandım siyah duvarları,
Aşk sandım seni aradığım sokakları,
Sen geldin ve aşkın yolunu gösterdin bana,
Sen geldin ve aşktan yazıldı tüm cümleler,

Bir deniz kenarında gördüm seni,
İki yakası arasında dolaştık şehrin,
Köprüler inşa ettin cümleler arasında,
İlmek ilmek işledim mutluluğu kelimelere,
Ümidimin son bulduğu anda çıktın karşıma,
Ben bir şiiri boynundan asıyordum bir dilek ağacına,
Gözlerinde evrenleri saklıyordun sen,
Bense karanlıkta körebe oynuyordum kabuslarla,
Sen baharım oldun, şiirler boyunca açtı çiçekler,
Sen geldin hayatıma ve adı aşk oldu sesini duyduğum her anın...

Cece

0/Post a Comment/Comments