Sen baharım oluyorsun - şiir

 


Zaman durmuş gibi sanki,
Seni gördüğüm o anda kısılı kalmışım gibi,
Hayat akmaya devam ediyor gözlerin cümlelerimi anlamı,
Çok bilinmeyenli denklerde bildiğim tek şey oluyorsun,
Gecenin içinden çekip çıkarıyorsun beni
Buzdan kalelerim eriyor senin karşında,
Kelimelerim sıraya giriyor,
Hangi cümle seni en çok anlatırsa kazananı oluyor hayatın,
Ben şiirler biriktiriyorum yüreğimde, adınla başlıyor tüm satırlar

5000 yılın tozunu siliyorum şiirlerimin üstünden,
Lavanta kokuyor saçların,
Dokunduğun her yere bahar geliyor,
Kalbime dokunuyorsun, çiçekler açıyor yüreğimde,
Gökyüzüne dokunuyorsun, leylekler uçuyor gökyüzünde,
Toprağa dokunuyorsun ve ben çiçekleri görüyorum,
Bulutlara dokunuyorsun sen ve şiir yağmaya başlıyor gökyüzünden,
Söyleyemediklerim bir anda dökülüyor dudaklarımdan,
Aşktan kuruyorum tüm cümlelerimi,

Günlerden Perşembe, akrep ve yelkovan seni işaret ediyor,
Aldığın her nefeste renkleniyor hayatım,
Sen konuşunca kelebekler uçmaya başlıyor,
Baharı getiriyorsun yüreğime, şiirler hep çiçek kokuyor artık,
Saçların ılık bir rüzgarda savruluyor,
Gözlerinde yıldızları saklayan sen kılavuzu oluyorsun tüm düşüşlerimin,
Sebepler anlamını kaybediyor artık, nedeni olmuyor sevdaların,
Sana yazılan binlece sayfa ve sen tek sebebi oluyorsun gülümsememin,
Kaybettiğim kendimi alıp geliyorsun yanıma,
Bir şarkı çalıyor sonra ve ben bir kere daha aşık oluyorum sana,

Senden öncesi bir an gibi, senden sonrası sonsuz anlar toplamı,
1 + 1 yine bir ediyor, biz 1 oluyoruz seninle,
Kollarımı beline doluyor seni kendime doğru çekiyorum,
Damalarımda dolaştığını hissediyorum, kalbim senin için atmaya başlıyor,
Yokluğun unutulmuş bir mısra gibi, hatırlasam da anlam veremiyorum,
Ben seni bulduğum bir şiirde tekrar doğuyorum,
Yazdığım tüm yazılar o an tamamlanıyor,
Tüm odalarını kaplıyorsun kalbimin,
Bir rüyayasan sen ben uyanmak istemiyorum,
Savaşmayı bırakıp sevmeye başladığım anda geliyorsun,
Adı aşk oluyor senin olduğun her cümlenin,
Sen baharım oluyorsun, tüm yapraklar tekrardan yeşeriyor sen gelince.

CC


0/Post a Comment/Comments