Kelimeler yetmiyor anlatmaya - şiir

 


Kuru bir sokağın son durağındaydım,

Siyah bir gökyüzüne bakıyorum renkleri hatırlamaya çalışıyordum, 

Senli günlerin hayalini serpiştiriyordum etrafıma, 

Sonraki adım bir önceki adımın ümitsizlik sebebiydi, 

Boş bir durakta bekliyordum seni, 

Hikayenin sonu sanıyordum hayatımı, 

Bir anda geldi bahar, önce cümlelerin geldin, sonra sesin, sonra sen, 


Bir anda çiçeklerle dolu etrafım, 

Güneş aydınlattı gökyüzünü, 

Ben Leyleklere bakarken, renklerle doldu hayatım, 

Sen baharı getirdin şiirlerime, çiçekler ektin yüreğime, 

Kurumuş topraklar yeşerdi bir anda, 

Bir anda oldu her şey, bir anda yıkıldı yalnızlık kalem, 

Bir anda sevdim seni, bir anda aşk koktu cümlelerim, 

Sensiz geçen 5000 yıl bir anda silindi, 


Seninle geçen bir an bir ömür oldu, 

Her kelime sana benzeme derdinde, 

Gözlerin bütün betimlemelerin üzerinde, 

Bir anda anlamsız oldu yazılarım, 

Sensizlik gerçek değilmiş, gerçeğin başlangıç noktası sensin, 

Senden öncesi bir kabus gibi ve ben seninle uyandım, 

Gözlerini gördüğüm zaman anladım hayatın anlamını,



Ellerini tutuyorum bir deniz kıyısında, 

Kalbim seni pompalıyor artık, 

Adınla başlayan şiirler yazıyorum, 

Yokluğunun kuyusunda çıkıyorum ve ben seninle nefes almaya başlıyorum, 

Gözlerinde yıldızları saklıyorsun sen, 

Söylediğin her kelime bir şarkı gibi, 

Bir anda geliyorsun, bir anda seviyorum, bir anda başlıyor aşk, 

Bir ana koca bir ömür sığdırıyorum, 

Hayallerim oluyorsun mor bir gökyüzü altında, 

Bir rüyaysa yaşadıklarım ben uyanmak istemiyorum...

Cc 


4/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Biliyor musun ni1san ayında beni almaya geldi...Beklemwkte haklımıymışsın gerçek alıcın sen istemesende geliyormuş...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Evet gerçekten gelmesi gerek. Beni tüm duvarlarımı kapatmışken, kalenin etrafına timsahlı havuz inşa etmişken bir anda geldi. Sanırım bacadan girdi içeriye. Umarım çok mutlu olursun.
Adsız dedi ki…
Teşekkür ederim...Geldiğini bilmiyordum ilk defa söyledin umarım sen de çok ama çok mutlu olursun...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Aslında her şiirde yazıyorum bahar geldi diye :) İnşallah hepimiz çok mutlu oluruz