Gözlerin ask gibi - şiir

 


Ilık bir rüzgar esiyor şimdi,

Zaman ilerlemeye devam ediyor,

Ben sensiz zamanları silip yeniden başlıyorum yaşamaya,

Bir şarkı çalıyor, aşk kokuyor çiçekler,

Seninle arttığımı hissediyorum,

Ellerini uzatıyorsun bana, düşlerime dokunuyorsun,

Yürüdüğün yolları bile seviyorum ben,


Gemiler kalkıyor yüreğimin limanlarından,

Sana doru uçuşan leylekler var gökyüzünde,

Rüzgarlar senden bana doğru esiyor, bu yüzden her yerde kokun,

Gözlerine baktığımda yıldızları görüyorum,

Şiir gibi kokuyor tenin,

Sen ağlıyorsun tüm cümleler yanıyor burada,

Sen acı çekiyorsun kırılıyor kalbimin kemikleri,.

Toplanmayan birilerin devri bitiyor artık,


Ezberlerini bozuyoruz hayatın,

Yeni kelimeler buluyorum anlatmak için duygularımı,

Her sokağı kelimelerle dolduruyorum,

Sen gelince açıyor çiçekler,

Sen gelince bahar takip ediyor seni,

Yüreğimde bir panayır, içimdeki çocuk ilk kez gülümsüyor,

Sözlerin aşk gibi şimdi,


Ilık bir rüzgar esiyor,

Günlerden Perşembe, saat seni 15 geçiyor,

Bir şarkı çalıyor, sen rüyalarım oluyorsun bir anda,

5000 yıl bir an gibi, yaşanmamış gibi,

Geleceğim sen oluyorsun, geçmişimde sen varsın, geleceğim senden ibaret,

Ellerini tutuyorum bir denizin kıyısında,

Gözlerin çok güzel, aradığım her şey sende saklı,

Renkler saçıyorsun hayatıma, kovuyorsun siyahı,

Adı aşk olmalı bu duygunun, kelimeler yetmiyor anlatmaya,

Cc

0/Post a Comment/Comments