Geçmiş yaralar - şiir


 


Bir rüya olmalı yaşadıklarım,

Gerçek yetmiyor anlatmaya,
Kelimeler boynu bükük kalıyor senin karşında,
Sayfalar dolusu yazıyorum,
Kitaplar bitiriyorum gözlerini anlatan,
Heybemdeki kelimeler yetmiyor,
Ben yıldızlarla yazıyorum tüm cumlelerimi,
Tamlayanı oluyorsun tüm betimlemelerin,
Seni anlatmayan her şiirim ölü doğuyor,

Bir rüya olmalı yaşadıklarım,
Asla uyanmak istemiyorum ben,
Sen bana doğru geliyorsun,
Takvimler baharın geldiğini söylüyor,
3 cemre düşüyor şiirlerime,
Güller büyüyor yüreğimde şimdi,
Zihnimde yankılanıyor gülüşün,
Sen güldükçe güneş doğuyor buraya,
Karanlık yerini gözlerine bırakıyor,

5000 yıldır hiç göremediğim bir rüya olmalı yaşadıklarım,
Küçük bir parçası için kendimden vazgeçtiğim bir şiir olmalısın sen,
Elini tutuyorum bir denizin kenarında,
Yüreğimin iki yakası birleşiyor sen gelince,
İmkansız imkanı oluyor,
Senin olduğun yerde acılar olmaz diyorum kendime,
Bir dokunuşunla açılmış tüm yaralarım kapanıyor,

Hüzün yağmıyor artık bulutlardan,
Kuşlar şarkı söylüyor durmaksızın,
Yalnızlık kalem yerle bir, bir anda fethediyorsun yüreğimi,
Bir sözünle açılıyor tüm kilitli kapılar,
Ben seni ilk cümlenden tanıyorum,
Sen baharı getiriyorsun buzullarla kaplı yüreğime,
Yarım kalanlara inat bir oluyoruz seninle,
Eksik kalan her şey tamamlanıyor bir anda,
Ben aşkı gözlerinde buluyorum, senden başka bir şey görmüyorum artık...

Cece



0/Post a Comment/Comments