Adını aşk koyuyorum tüm şiirlerin - şiir


 Dört bir yanımda duvarlar var,

Ben karanlık bir odadayım,
Dışarıya çıkışlar da içeriye girişler de yasak,
Bir yalnızlık kalesinde yağan yağmurlarda arıyorum mutlu sonları,
Oluk hüzün akıyor bultulardan,
Kelimeler benden beter durumda, cümleler parçalanmak için sebepler arıyor,
Bir çıkışı yok bu yalnızlığın,
Sen ve ben ayrı hikayelerde, evrenler birleşmiyordu,
Ben en ayaklarından asıyordum tüm şiirlerimi,

Sen geldiğin zaman bu yüzdendi yıklmışlığım,
Şaşkın şaşkın etrafa bakışım, karanlığa alışkın gözlerimi kapatmam,
Sana sarıldığım zaman titredi kelimelerim,
Gözlerine baktığımda yıkılmıştı tüm duvarlar,
Bir anda gelmişti bahar yüreğime,
Cemreler düştü gözlerinden aşağıya,
Şiirle doldu tüm sayfalarım,
Önce sen geldin, sonra çiçekler, sonra bahar,
Hayır sen ilk geldin sonra bahar sonra güller açtı yüreğimde,
Sen gibi koktu hayat, sen gibi doğru güneş, tüm sokaklar adınla anılır oldu,

Ben buzulların arasında ısınmak için şiirlerimi yakıyordum,
Bu yüzden pas içindeydim yüzüm,
Bu yüzden sana sarıldığımda hiç bırakmak istemeyişim,
Bu yüzden 5000 yıl boyunca bekledim ben seni,
Tüm ağaçlara adınla başlayan şiirler astım,
Sensizlikte bir sen yarattım, yokluğun kapladı her hayalimi,
Bir mum yaktım karanlık olduğunda, hayaline sarıldım,
Cümleler boyunca bekledim ben seni,
Şiirlerle kapladım kalbimin tüm odalarını,
Kapattım tüm pencerelerini hayatımın,
Sensiz bir ben bile olamadım hep yarım kaldım, yarımdan bile daha yarım,
Sonsuza bölünüp yok olmuşum gibi,

Sen bir anda geldin hayatıma, ben yeniden öğrendim hayatı,
Elimı tuttun mesela, bir deniz kıyısında,
Bir gemi bekledik bizi uzaklara götürecek,
Sana sarıldığımda ölü doğan tüm şiirlerim canlandı,
Sen konuştuğun zaman renklendi karanlık odam,
İhtimalleri sildim attım seni gördüğüm zaman,
Bir seninle yanyana geldiğimizde anlamını kaybetti dört işlem,
Bir hayal kurduk beraber, bir deniz kıyısında, martılar gökyüzünde dolaşırken,
Gözlerinle aynı renkti gökyüzü, gözlerinle aynı renkteydi tüm cümlelerim,
Ellerimi tutuyorsun asla uyanmak istemediğim bir rüya gibi,
Gözlerimi kapatmaya korkuyorum, sen ol istiyorum zamanın her bölümünde,
Dudaklarından kelimeler dökülüyor, her sözün için bir daha seviyorum seni,
Kalplerimiz bir atıyor seninle bu yüzden adını aşk koyuyorum tüm şiirlerimin...

0/Post a Comment/Comments