Kum saati - şiir

 


Güneş yavaşça yükseliyor,

Kelimelerin arasında çiçekler büyüyor, 

Lavanta kokuyor tüm sokaklar,

Bahar geliyor şimdi, 5000 yıllık bir kış son buluyor,

Beklediğim sokaklar yangın yeri,

Yeni bir yol yapıyorum kelimelerden,

Gözlerin onlara adanan her cümleden daha güzel,

Dokunduğun her yerde şiirler yeşeriyor,


Sana uzanan yollar güllerle dolu,

Ben yeniden yapıyorum cümleleri,

Gözlerinden şiir akıyor senin, ben sırılsıklam,

Yakıyorum şimdi sensiz bir geçmişi,

Sen dolduruyorum tüm mısralara,

Bir hayaline bir ömür veriyorum,

Cümlelerim kadar yaşıyorum ben,

Şiirlerimde bahar havası,

Rengarenk kuşlar gökyüzünde,

Ben seninle görmeye başlıyorum,


İki yakası bir araya gelmeyen bir şehrin,

Herkes sana benzeme derdinde,

Tüm cümleler adınla başlamalı,

Büyük sessizlklerin arasından geçiyor yolum,

Yalnızlık köşe başında bekliyor,

Ben kum saatini tekrardan çeviriyorum,

Her şiirin başlangıcında yeniden başlıyor umutlar,

Ben yıktığım cümlelerde izlerini arıyorum,

Sayfa sayfa arıyorum seni anlatan cümleleri, 


Bir hayal kuruyorum ve her cümle adınla başlıyor,

Adın kutsal kitaplarda yasaklı, ben yeniden yazıyorum aşkın siirini,

Gözlerin ah o gözlerin onlar olmadan bulamam yolumu,

Sesin olmadan eksik kalıyor tüm şarkılar,

Kat şimdi kendini bana, kat gözlerini gecelerime,

Bir şiirde buluşalım mesela, martılar dolansın etrafımızda,

Adı aşk olsun seni aradığım sokakların,

Bir şiirin bitiminde tut ellerimi, seni anlatamayan her cümle kırılmaya mahkum, 

Sen geliyorsun, bahar geliyor şiirlerime...


0/Post a Comment/Comments