İlk kitabım "Bir masal kitabı" 30 martta yayında

 


Merhaba dostlar,

İlk kitabım olan Bir Masal Kitabı 30 Mart tarihinde yayınlanacaktır. Bunca yıldır bana verdiğiniz destek ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederim 🙏

Gelişmeleri ve satın alma linkini sizlerle paylaşacağım.

Sevgilerimle,

Oğuz Marangoz 

4/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Senin için çok mutluyum...Zamanında birini yazılarını çok sevmiştim ama yetmedi...Kitap çıkarması için destekte olmaya çalıştım elimden geldiğince neyse geçmiş zaman ...Sanırım beni maziye götürdün...Kötü biri değildi ama neyse...Konu sensin yarın yeni bir bebek doğuyor...Arka kısmına çok şey sığdırmaya çalışmışsın gerek yok bir masalın vurucu bölümünü yazabilirdin mesela bugün günlerden dün masalından kendinle ilgili kısa bir bilgi mesela...Sorsaydın söylerdim...Umarım beklentini karşılar...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Çok teşekkür ederim. Umarım okursun ve beğenirsin. Kitabımı imzalayabilirim senin için.

Geçmiş zaman işte, şarkısı bile var bunun kimler geldi, kimler geçti diye.
Arka kısım durumu şöyle benden kapak arkası yazısı istediler bende kitabı biraz okuyayım dedim sonra fark ettim ki kapak arkası yazısı kitabın ilk sayfası olarak ben yıllar önce yazmışım. Geleceği düşünmüşüm anlayacağın. Evet biraz uzun ama kitabı çok güzel özetliyor bende onu koymayı uygun gördüm. Bir dahaki kitapta daha kısa bir yazı koyarım inşallah.
Çok büyük beklentim yok aslında benim bu kitap bir ilk adım 1000 civarında bir satış olsa yeter benim için. Çok teşekkür ederim bende çok mutluyum ve çok heyecanlıyım. :))
Adsız dedi ki…
Kendinle ilgili kısa bir bilgi bibliyografi alt kısma,üste de içeriğe dair masallardan birinin vurucu kısmına dair bir paragraf seçebilirdin ...Acemilik hep olur ilklerde zaten...Kapak resmi için seçtiğin renklerde de çocuksuluğunu büyüyemediğini yansıtmışsın birazda...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Farklı olmak istedim bir taraftanda.hem tanıtmak istediğim kitap ben değilim. Bir özet yazmış oldum aslında. İlgi çekici bir metin olduğunu düşünüyorum, bir sonraki kitaba artık. Ben sadece mavi ve mor renklerinden olsun istedim ve masalsı bir şekilde olsun dedim. Yayinevi kendi tasarladı kapağı :)