Gözlerin hayatımın özeti - şiir

 


Güneş yavaşça yükseliyor,

Geçen her an yaklaştığını hissediyorum,

Bir dakikanın içinde saatler saklanıyor,

Her saatin içinde kayıp günler var,

Sensiz geçen zamanlar koca bir an gibi,

Ben sensiz hayatı reddediyorum,

Kuşlar şarkı söylüyor, senin şarkın çalıyor,

Çiçekler büyüyor yüreğimde, güller senin gibi kokuyor,


Günlerden bilmemkaç, saatin önemi yok,

Ben aynı sensizlikte seni bekliyorum,

Tek bir an şimdi hayat, ikiye bölüyorum şimdi yaşamı,

Senden önceyi toplamak anlamsız, çıkartma işlemlerinden ibaret hayat,

Senden sonra cennet gibi, kuşlar gibi, güneş gibi,

Karanlık bir adımınla kaçıyor uzaklara, gece sensizlik gibi,

Bahar geliyor seninle birlikte, bütün o çiçekler senin habercin, 

Bir saç telin kırılıyor ben o an yakıyorum tüm kuralları, 


Yüreğimde bir bayram havası, 

Bir umut panayırı kuruyorum yüreğimde, 

Dans eden kelimelerim var şimdi, 

Cümlelerim şarkı söylüyor, 

Ağaçlarda umut meyveleri büyüyor, 

Ben unuttuğum renklere hayalinde kavuşuyorum,

Sen bir adım atıyorsun ve yazılmış cümleler bile değişiyor, 

Ben imkansızlığı kurşuna diziyorum, 

Yağmur yağıyor ve akıyor şimdi yalnızlık, 


Tüm dallara şiirler asıyorum, bul diye beni, gel diye, 

An be an yükseliyor güneş, karanlık kaçıyor senden köşe bucak, 

Binlerce yıl süren buzul çağı bitiyor yüreğimde, 

Buz dağları eriyor yavaşça, geçmişim sular altında, 

Bir hayal kuruyorum gözlerine dair, elini tutuyorum bir şiirin sonunda, 

Kelimelerin arasına aşk doluyor sen sadece bir adım atıyorsun, 

Gözlerin hayatımın özeti, şiirlerimin anahtarı,

Bir kere bak buraya, bir söz söyle roman olsun her bir saç telin...


0/Post a Comment/Comments