Bir anda - şiir

 


Gözlerimi yavaşça acıyorum,

Karanliga alisan gözlerim görmüyor ışığı, 

Güneş yavaşça yükseliyor, gökyüzünde tatlı bir kızıl, 

Doğa tatlı bir telaş içinde, kelebekler kanat çırpıyor, 

Renkler baktığım her yerde,  

Siyaha alışkın gozlerim şaşırıyor, 

Bahar geliyor şimdi yüreğime, 


Kuşlar senin adını sayıklıyor, 

Kelimelerimde çiçekler açıyor, 

Cümlelerim senin gibi kokuyor hep, 

Bir anda oluyor herşey, bahar geliyor bir anda, 

Bir anda ipten alıyorum şiirlerimi, 

Bir anda geliyorsun hayatıma, bir anda oluyor her şey, 

5000 yıllık bekleyiş bir anda bitiyor, 

Bir anda geliyorsun yanıma, 


Bir şiirin sonunda oturuyoruz beraber, 

Hayallerin kaplıyor tüm sayfaları, 

İçimde bir bahar havası var, 

Sen geliyorsun yanıma, rüzgarlardan anlıyorum gelişini, 

Kurak bir çölde açan çiçeklerden anlıyorum, 

İç savaşlar bitiyor yüreğimde, kelimeler kesmiyor artık tenimi,

Bir deniz kıyısında sarılıyorum sana, 

Saçları rüzgarda savrulan sen yıldızları saklıyorsun gözlerinde, 


Bir rüyaysa yaşadıklarım ben uyanmak istiyorum, 

Dokunduğun her yer renklerle dolu, çiçekler var etrafta,

Leylekler uçuyor, bir şarkı çalıyor seni anlatan, 

Her yerde sen varsın şimdi, şiirler boyunca seviyorum seni, 

Bir anda oldu hepsi, bir anda geldin, bir anda fethettin yalnızlık kalemi, 

Bir şiir yazıyorum sesini anlatan, gözlerinden yıldızlar dökülüyor senin, 

Sen gülüyorsun ve bahar geliyor, sen geliyorsun çiçeklerle doluyor kalbim... 

Ccc

0/Post a Comment/Comments