Bahar geldi sen gelince - şiir

 


Buzulların arasından geçti yolum,

Dokunduğum her ten parçalandı,
Yağmur yağıyor şimdi sen ağlıyorsun,
Gözlerinden şiir akıyot senin,
Ben sırılsıklam kaldım aşkın kıyısında,
Buzullarda dondum, sensizlikle kırdım kelimeleri,
Seni görebilmek uğruna yaktım tüm şiirleri,
Çiçekler açmaya başladı, gelişin yakın,
Bahar gelmeli artık, gece son bulmalı,

3 cemre düştü yüreğime, leylekler geldi,
Kuşların şarkısı kulaklarımda, gökyüzünde renkler var,
Yeniden yaptım tüm yolları,
Sen gelirsin diye çiçekler ektim yüreğime,
Bir hayal kurdum, kelimelerle süsledim gözlerini,
Şiirler astım ağaçlara,
Kuşlar şarkını söylüyor şimdi,
5000 yıllık beklemem son bulmalı,

Hayalin her yazımın başlangıcı,
Bitmeyen cümleler saklıyorum,
Gelirsin diye asıyorum tüm kötülükleri,
Yazılmamış cümleleri dolduruyorum kendime,
Sen baharı yanında taşıyorsun, çiçekler açıyor,
Ben hayran biçimde bakıyorum gölgene,
Adımını attığın her yerde kelimeler büyüyor,
Şiirler boyunca seviyorum ben,
Aşk şimdi filizleniyor satırlarımda,

Sen bir adım atıyorsun bana doğru, bahar geliyor
Sen gülüyorsun, güneş açıyor,
Sen geliyorsun, renklerle doluyor hayatım,
Sensizlik kıskanıyor gelişini,
Bir şiir yazıyorum gözlerini anlatan,
Adınla başlayan,
Bahar geliyor, Ceylanlar dolaşıyor kalbimde,
Bitmeyen bir şiir başlıyor, günlerden Perşembe,
Gözlerini görüyorum ve ben yaşamı anlıyorum,
Gel artık yanıma tut ellerimi, ben sensiz bir rüya görmek bile istemiyorum ...






0/Post a Comment/Comments