Ayrı yollar - şiir

 


Aynı yollarda geçiyor ömrüm,
Aynılık peşimi bırakmıyor,
Farklılıklar bile aynı,
Senin bilmediğin bir sokaktayım şimdi,
Senin görmediğin bir hayatı yaşıyorum,
Bom boş bir şehir sanki yüreğim,
Ben beni terk edeli çok oldu,
Kalbime giden tüm yolları kapattım,
Okursun diye bir şiir saklıyorum,

Senden öncenin bir anlamı yok,
Bir delinin son sözleri dökülüyor kalemimden,
Son bir çığlık yankılanıyor karanlıkta,
Senin okumadığın şiirler yazıyorum,
Yetim cümleler besliyorum sayfalarda,
Yüreğim öksüz kelimelere ev sahipliği yapıyor,
Mülteci umutlar saklıyorum, şiirler ev sahipliği yapıyor yalnızlığa,
Sen gelmiyorsun,

Kelimeler hep ayrı yazılıyor,
Seni arıyorum tüm boşluklarda,
Satır araları kanla kaplanıyor,
Her şiir ölü doğuyor yüreğimde,
Günlerden Perşembe, günlerden dün bugün yarın,
Boynuma asıyorum imkansızları,
Her yerde senin adın yazıyor ben bilmiyorum,
İpten bir köprünün tam ortasındayım,
Tüm bağlarımı koparıyorsun hayatla,
Sesin tüm mısralarda sessizlik,

Asla birleşemeyen yollar var,
Asla elini tutamadığım hikayeler yazıyorum,
Yalnızlık silah taşıyor artık, damarlarlarımda kurşunlar dolaşıyor,
Ben silahsız bir savaşçı, ben mutlu sonlarda yabancı,
Elinde tutuyorsun kalbimin anahtarını,
Kelimeleri boynuma dolayıp atlıyorum gözlerinden aşağıya,
Sen yangınlarımdan habersiz uzaklaşıyorsun, adımların delip geçiyor,
Hayallerim parmaklarında kırılıyor, sen bilmiyorsun,
Hayat tekrarlardan ibaret ve ben aynı olanları atıyorum uzaklara,
Senin ellerinde bir hançer söküp alıyorsun kendimi benden...

0/Post a Comment/Comments