Aynı şarkı - şiir

 Aynı şarkı çalıyor tekrar ve tekrar,

Dört işlem hep aynı sonucu veriyor,
Yalnızlık köşe bucak kaplıyor şehirleri,
Köprüler yıkılıyor, binalar parçalanıyor,
Koca bir deprem oluyor, hayallerim enkaz altında,
Ben yerle bir umutlarım tepetaklak, kelimelerim paramparça,
Enkaz aralarında dolaşıyorum, satır aralarında arıyorum seni,
Sensiz bir hayatı yıkıyorum ben,

Sen başka bir yerde, başka bir diyarda belki başka bir şiirdesin,
Acıklı bir şarkı, kırık bir keman,
Şimdi burada her şey kırık,


Hep yarım, yarımdan bile daha yarım,

Rayları çalınan bir tren yolunda,
Ben asla gelmeyecek bir treni bekliyorum,
Duraklar boş, yollar boş, sensiz bir hayat boş,
Bütün ümitlerim yerle yeksan,
Çiçekler ekiyorum enkazların arasına,

Şiirleri öldürüyorlar, şairler hep tutsak,
Sensizlik neyim varsa çalıyor benden,
Ellerimi kesiyorum bir sayfada, kelimeler akıyor damarlarımdan,
Tutunacak dallar kırıldı, ben düşmeyi uçmak sanıyorum,
Bekleyeni oluyorum şiirlerin,
Sen gelirsin diye, iki bardak koyuyorum masaya,
Çaylar soğuyor içilmeden,
Aramızdaki mesafeler kapanmak bilmiyor,

Bir soykırım var umutlarımda, kurbanı ben katili sen,
Ben suçu üstüme alıyorum, giyotin çıkıyor falımda,
Sen bihaber, başka bir yerde, başka bir şiirdesin,
Kalemler kırılıyor, sayfalar tenimi kesiyor,
Sen yıldızları saklıyor, karanlığı örtüyorsun gecelere,
Ben sensiz bir şiirin içinde gözleri bağlı,
İpten bir köprünün tam ortasında,
Tutmazsan düşeceğim şimdi, sar beni kollarına,
Ak şimdi damarlarımda, seninle dolsun kalbim,
Kat gözlerini hayallerime, kat kendini bana,
Yık şimdi sensiz tüm sayfaları, kır şimdi hayalleri,
Bir çift kelime dökülsün dudaklarından sonra istersen Sök al boşa atan yüreğimi...

2/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Senfoni gibi olmuş resmen...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Çok teşekkür ederim