Zaman durduğunda - şiir


 Hüzünlü bir şarkı çalıyor,

Yıkık bir kemancı notlarla dolduruyor sokakları,
Acı bir kahve içiyorum ve başka birini,
Fincanı ters çevirmiyorum artık, inancım kalmadı,
Yalanlar başka yalanların üstünü kapatıyor, gerçek uzak diyarlarda mülteci,
İnancım kalmadı artık, masallara da, insanlara da,
Kimse kendini tanımıyor gibi,

Şarkıyı değiştirmeyin lütfen, aynı şarkı çalsın hep,
Her şey aynı olsun, aynı yerde beklemeliyim ben, hareket edersem bulamam,
Beklersem de bulamam, bulmak ne kadar saçma, bulmak koca bir yalan,
Nerede olduğunu bilmiyorum, yıldızlar bile yalan söylüyor,
Sana giden yolları kaybettim ben, silindim şu hayatta,
İşaretleri takip et, duy sesimi, gör yalnızlığımı,
Takip et kelimelerimi, izle cümlelerimi, bak bu yolun sonu aşka çıkacak,
Tutsak aşk tekrar özgürleşecek bizimle birlikte,

Kimsesiz bir sokaktan geçiyorum, kimseyi tanımıyorum, maskeler gözlerini kapatıyor onların,
Kimse gelmesin yanıma, istemiyorum yalan sözleri, ezberlenmiş cümleleri,
Çöllerden geçiyor yolum, bir damla suya hasret kalıyorum,
Gözlerin, gözlerinde yıldızlar saklanıyor senin,
Ben kayboluyorum gözlerin olmadan,
Dokunduğun her yerde çiçekler açıyor senin, ben kurak bir çöldeyim,
Güneş senin gelmeni bekliyor, renkler sensizlikte kayboldu,
Koca bir hayat seni bekliyor, yoksa durduracağım bu zamanı,

Hayaller kuruyorum sana dair, yokluğundan varlık yapmaya çalışıyorum,
Şiirler boyunca anlatıyorum seni, sensizlik daha fazla yer kaplıyor evrende,
Sensizlik bir köşede ölüm ile iş birliği içinde, acı çekmemi istiyorlar,
Bense yürüdüğüm yolları kelimelerle kaplıyorum gör diye,
Bil istiyorum senin için atan bu kalbi, al istiyorum,
Gel artık, şiirin bitmesini bekleme,
Gel ve yalnızlığı gömelim kara toprağa, sensizliği fırlatalım uçurumdan,
Gel ve güneş doğsun yeniden, kaybettiğim renkler geri gelsin,
Gel şimdi ve silelim sensiz geçen tüm zamanları, ben sensizliği istemiyorum daha fazla...




0/Post a Comment/Comments