Yıldızlar gözlerinde saklı - şiir

 


Yalanlar her yeri kapladı, gerçek toprak altında saklandı,

Herkes yalanlara tapıyor artık,

Sahte maskeler takıyor herkes, kimse tanıyamıyor kimseyi, 

Sen ve ben iki ayrı yerde eksiliyoruz, 

İkimiz ayrı yerde aynı yalnızlığın içinde, 

Aynı gün doğuyor üzerimize, zaman akmıyor, 

İzin vermiyor hayat buluşmamıza, bir araya gelmemize.


Şiirler yazıyorum hiçliğin içinde, 

Canın yanıyor biliyorum kat yangınlarını bana, 

Ver acılarını bana, bırak geçmişi, bırak eskileri, 

Yalnızlık her yanını kapladi biliyorum, sen ağlarsan gözyaşların tenimi keser, 

Sen düşersen yürüyemem ben, sen ağlarsan sel basar yüreğimde, 

Biz aynı yöne bakıyoruz, aynıyız seninle, 

Sen siyah olursan tüm renkler o an gider, 

Güneş hiç doğmaz, karanlık kaplar etrafı, 


Kendi yolumuzu bulalım, gökyüzüne bak, 

Yıldızlar şiirlerimi ulaştırır sana, sesimi duy, 

Bana bak, mesafeler anlamsız olsun, 

Kat kendini bana, bir olalım, 

Bir şiirde buluşuruz elbet, çiçeklerin arasında tutarım ellerini, 

Dinleme onları, incinme daha fazla, 

Duy sesimi şimdi, dinleme onları, 

Yeniden başlayalım hayata, 


Kayıp kelimeler var, gel yeni bir sözlük yapalım, 

Bir köprü geçsin yalnızlığın üstünde, birleşsin tüm ayrılıklar, 

Bir olalım şimdi, ellerini ver bana, 

Gözlerin aydınlatsın tüm sokakları, yıldızlar kıskansın seni, 

Sen gül ki tekrar yeşersin hayatım, sen gül ki açsın çiçekler, 

Hayatın anahtarı senin ellerinde, ben kilitli bir kapı, 

Gel şimdi tek gerçeğim ol, bulalım kaybolan aşkı, 

Yoksa sensizlik canımı alacak sensiz biten her şiirle, bölecek beni parça parça... 









0/Post a Comment/Comments