Uzaklar - şiir

 


Zifiri bir karanlık kapladi her yeri,

Gözlerimi kapattım şimdi ne sahte bir hayatı ne sensiz bir zamanı görmek istemiyorum,

Biliyor musun gerçeğin hiçbir anlamı kalmadı,
Plastik duygular, sahte aşklar var,
Bari gerçek olsun diyorum acılar,
Bir umudun peşinde geçsin yaşamım,
Sen baş rolü ol tüm şiirlerin,
Yak koca bir geçmişi, yık, parçala şimdi,

Sensiz cümleleri istemiyorum artık,
Ne kadar boş tüm satırlar, yazılanlar,
Yırtıp atıyorum tüm şiirleri, bu yüzden yüregimin yangınları,
Köse başlarında idam sehpaları, boğazımda halatlar,
Bir cümlenin sonunda bekliyorum,
Aşk yasaklanmış bir kelime, senin adın kitaplardan mülteci,
Söylemediğim kelimeler dolanıyor bileklerime,
Tut beni yoksa düşeceğim,

Hangi yalnızlıktan geçiyor yolun, kaçıncı sapaktasın şimdi,
Biliyorum seni, acılarından tanıyorum,
Şiirlerden tanıyorum, biliyorum anlamıyorlar,
Ardında bıraktığın sokaklar yanıyor,
Gözlerinde yıldızlar saklı ama sen önünü görmüyorsun,
Yanımdan geçiyorsun biliyorum, okuyorsun bu satırları,
Sök al şimdi bana dair ne varsa,

Bu karanlık, bu sensizlik, bu savaş,
Hep bu yangınlar, yokluğun alev alev şimdi,
Ben hayaline tutunuyorum sensizlik beni boğarken,
Tut ellerimden, yoksa düşeceğim,
Ellerimi tut yoksa döküleceğim gözlerinden,
Sensizlik kimsesizlik gibi kovdum tüm yabancı isimleri, tüm yalan maskeleri,
Bütün cümlelerim senin seni anlatmayan her kelime bileklerimde pranga,
Duyuyor musun beni? Görüyor musun?
Zamanı boşver, gözlerini kat bana,
Yeni bir şiir olalım, biz olalım,
Uzaktan seyretme beni artik, uzaklar çok uzak olmadan gel şimdi..


4/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Beklemek zor aslında...Gitmek de tabi...Sen ona gidersin mesela onun o olduğunu bilirsin lakin o bir türlü farketmezse...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Beklemek zor evet. Keşke bilsem o olduğunu, fark edene kadar beklerim. Yazılarımı koyarım önüne bak bu sensin derim mesela. Ben böyle bekledim derim mesela.
Adsız dedi ki…
Aşk yasaklanmış bir kelime
Senin adın kitaplardan mülteci...
Gözlerinden yıldızlar dökülüyor sen görmüyorsun...
Ellerimi tut yoksa döküleceğim gözlerinden... Etkileyici ifadeler ... Etkilenir sanırım seni yazılarında bulmalı orada tanımalı yoksa zor ...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Dediğim gibi okuyorsa şu an tanımalı kendini. Yoksa daha çok yazacağım ben ve daha çok bekleyeceğim. Asla tamamlanmayan bir hayal olarak kalacak bende.. Bunu istemiyorum. Bence pılını pırtını bırakıp gelmeli şimdi :))