Tersine dönsün saatler - şiir


 Duygulardan arınmış bir şehir,

Her şeyini kaybetti hayat,

Son oyun aşkın ölümü ile bitti,

Anlam arayışındaki hikayeler hep hüzünle doldu,

Sen gelmedin bu yüzden isyanlarım,

Sen gelseydin aşk baki olurdu,

Her çiçek senin için açardı,

Şimdi çok uzaklardasın,

Kelimelerim ulaşamıyor sana, cümlelerimden bihaber yaşıyorsun,

Ben suskunluklarımı biriktiriyorum,


Sessizlikleri toplayınca bir hayat yapmıyor, sensizlik bir hırsız gibi,

Çalıyor benden tüm umutlarımı, acı bile terk etti

Varsa yoksa yalnızlık, sensiz bir şiir bile olmuyor,

Kaybettiklerim etrafa dağıldı, akbabalar etrafımda dolanıyor,

Ben sana tutunuyorum fırtınalarda, yüreğim alabora,

Hayallerim sular altında,


Sensizliği yarım şiirlerle dolduruyorum,

Yarım kalıyor o da benim gibi,

Ver ellerini bana, kat renklerini hayatıma,

Siyah siyah bir hikaye benimkisi, yarımdan bile daha yarım,

Eksiğim bu gece, geceler boyunca,

Geçen zaman aslında yaşanmadı,

Ben sensiz satırlara düşmanım,

Gözlerime bak, oku söylemediklerimi,


Duygusuz bir şehir gibiyim, sensiz bir gökyüzü gibiyim,

Duy sesimi, duy sessizliğimi,

Siirler hep ölü doğuyor sensizlikte,

Ben katil değilim, ellerim kan kaplı, 

Gelseydin başka olurdu, aşk olurduk, 

Ben kayboldum, çıkışı yok bu karanlığın, 

Sen neredesin bilmiyorum, 

Takip et şiirlerimi, bul kendini, 

Satır satır ara gizlenenleri, tut ellerimi, 

Bak zaman çok geç, gel şimdi tersine dönsün saatler, 

Aşkı kurtarmalayız yoksa beni de alacak yanına ve başka şiir olmayacak... 


2/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Onu o kadar çok sevmişim ki kalbimde boş hiç bir yer kalmamış seni o kadar çok iyi anlıyorum ki bilemezsin...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Bilmek isterim elbette. Anladığın için teşekkür ederim ederim anlaşılmak çok önemli gerçekten.