Katili sensin bu şiirlerin - şiir

 

Bir cinayetin tam orta yerindeyim,

Son umudum can çekişiyor,

Yokluğun kaplıyor her yeri, ses bile duymuyorum,

Çığlıklarımı bastırıyorum küflü bir yastıkta,

Duymuyorsun, bilmiyorsun,

Değişimlere inancım kayboldu,

Aynılık hayatı kapladı,

Ağlıyorum, gözyaşlarım hiçe akıyor,


Sorularımın hepsi cevapsız,

Mutluluk kapları satıyorlar köşe başında,

Elimi her uzattığımda kemiklerim kırılıyor,

Dudaklarım mühürlü, gözlerim kapalı,

1 ve 1 toplanmıyor, umut etmek yasak kural kitaplarında,

Sen ve ben ayrı yazılıyoruz, köprüler yapıyorum kelimelerin arasında, 

Adınla başlayan şiirler toprağın altında, 

Katili sensin hayallerimin, neden gelmiyorsun? 

Doğru yanlışlardan örülüyor, sense doğru zamanı bekliyorsun, 


Ağaçlar susuz, güneş görmüyor geceler, 

Bir cinayetin orta yerindeyim, 

Etrafımda koca bir mezarlık, cansız yatıyor hayallerim, 

Yanlış hayaller ölümle sonuçlanıyor, 

Gerçek uzak diyarlarda saklanıyor, 

Parçaladığım zamanlarım oldu, boş yere yazdığım cümleler, 

Kalbim hançerlerin hedef tahtası, 

Namlunun ucuna kendimi koyuyorum katilim sen ol diye, 


Sen gelmiyorsun, şiir doluyor yüreğim, 

Sen bir yerlerde ağlıyorsun yanıyor tüm sayfalar, 

Ben yanıyorum sensizlikte, ben donuyorum m bu gece,

Sen sadece izliyorsun, bense kırıyorum hayatı orta yerinden, 

Yarım şiirlerim var sana diye yazılan, sensizlik hepsini çalıyor benden, 

Önümde boş bir sayfa, seni yazmayan kalemlere lanet olsun, 

Gel şimdi yoksa bu şiiride atacağım, bir umudumu daha öldüreceksin, 

Katil kim diye soruyorlar, adını kalbimde saklıyorum,

Yavaş yavaş öldürüyorsun beni kelimelerim boğazımı sıkıyor şimdi... 


2/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Yavaş yavaş öldürüyorsun beni kelimelerim boğazımı sıkıyor...BAŞARILI...ŞİİR HERKESE YAZILMAZ.NE KADAR SEVİLDİĞİNİ BİLEBİLSEYDİ,KATİLİN OLMAZDI EMİN OL Kİ...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Çok teşekkür ederim. Belki katilim olmazdı belki de katıl olmayı seviyordur bilemiyorum. Sahi böyle bir şey mümkün müdür?