Kapanmayan yara

 


Bir yangının orta yerindeyim, adının geçtiği her cümle alevler içinde,

Yarınlar şimdiden farksız, geçmiş koca bir yalan,

Aşk adı verilen bir yangının içindeyim,

Tek başıma hayatla savaşıyorum,

Hayallerin var kalkan oluyor yüreğimde,

Rüyaların önüne geçiyor karanlığın,

Her mısrada çiçekler yetiştiriyorum,

Kelime arası boşluklar yalnızlık kaplı,

Uçurumlar var şimdi aramızda, 


Hangi sokaktayım şimdi? Hangi yolu secsem sensizlik karşımda, 

Gözlerimi kapatıyorum hayalin, Gözlerimi acıyorum siyah, 

Körebe oynuyoruz hayatla, ben sensizliği görmüyorum, 

Unutmak istiyorum sensiz gecen yılları, 

Hayatın terazisi kırık, hep eksik çıkıyorum, 

Döndüğüm her sokak sensizliğe çıkıyor, 

Ne kadar koşarsam koşayım yetişemiyorum, 


Sahi kimsin? Hangi kelimede bekliyorsun beni? 

Cevapsız sorular kalbime saplanan hançer ler gibi, 

Yarın çok geç şimdi eksik, 

Sen yağmurların sebebi, ben yollarda sırılsıklam, 

Kendimi atıyorum bir hayal çukuruna, 

Rüzgarlar seni bana getirmiyor, 

Ben yıkıyorum tüm kelimeleri, 

Yıkıyorum sensiz her cümleyi, 


Bir şiirin sonunda seni anlatamayan kelimeler zehirliyor beni, 

Neredesin şimdi? Gel desem mesela duyar mısın? 

Bitişlere mahkum bir hayatta bitmeyeni arıyorum, 

Şiirler seriyorum yollarına, ezip geçiyorsun duygularımı, 

Sesimi duyarsın diye sessizce haykırıyorum, duymuyorsun, 

Başımı soğuk bir kayaya yaslıyorum, vuruyorsun, 

Sök al kalbimi diyorum başka yerlerde arıyorsun mutluluğu, 

Katilim ol diyorum, elimi tut artık sonra istersen öldür beni istersen sil beni, sil şimdi tüm şiirlerimi. 



0/Post a Comment/Comments