Gözlerin olmadan bulamam yolumu

 


Durdurmak istiyorum hayatı,

Saatler dursun, akıp giden zaman dursun,

Dursun şimdi herkes biz biz kalalım,

Uzun uzun bakmak istiyorum sana,

Sense gözlerinde evrenleri saklıyorsun,

Bilmiyorum, anlatmıyorsun,

Sen susunca tüm şarkılar susar,

Silip atıyorum koca bir geçmişi,

Sen yalan masallara inanmayı seçiyor, gelmiyorsun,


Kalbim kurşunların hedef tahtası,

Ben yalanların uğrak mekanı,

Maskeler takıyorlar, kimseyi tanıyamıyorum,

Şiirlerden kovuyorum tüm yalan sözleri,

Bir cümle seninle başlamalı,

Seninle son bulmalı yalnızlık,

Sayfalar seninle dolmalı,

Bir olmak en uzak yıldızdan bile uzak,

Ben yolu olmayan bir gemi, fırtınaları içimde taşıyorum,


Geçmişimi yakıyorum satırlarda,

Unut diyorsun bana, senden başka kimseyi hatırlamıyorum,

Ah gözlerin olmadan bulamam yolumu,

Uçurum döşeli etrafim, ihanet kokuyor tüm dakikalar,

Sen bir yerlerde ağlıyorsun, umutlarım nefes alamıyor,

Bekleme diyorsun bana, ben yokluğuna çiviliyorum gölgemi,


Hep gece şimdi, sen bakmıyorsun güneş doğmuyor, 

Bir perşembe günü asıyorum kelimeleri, 

Kural kitaplarını yırtıp atıyorum, 

Şiirler yanıyor, şairler ölüyor, sen gelmiyorsun, 

Ben aşkın sokaklarında kovuluyorum, 

Mülteci gibi dönüyorum etrafında, sen itiyorsun sana yaklaşan sözlerimi, 

Ben bir hayalin içinde kabuslar görüyorum, 

Kelimeler kalbimi deliyor, sen bilmiyorsun, 

Duy artık sesimi, sen gelirsen güneş doğar, 

Sen gelmiyorsun kalbim krizler içinde, bırakıyorum kendimi buzdan bir çölde... 


0/Post a Comment/Comments