Celladım ol - şiir

 


Boş sayfalar, yırtılıp atılıyor,

Mürekkep kuruyor kalemimin içinde,

Şiirler ölü doğuyor şimdi, 

Ellerim kanlar içinde, şiirler ölüyor siirler, 

Ben katiliyim bu mısraların, 

Sana benzemeye çalışanlar, artık yok, 

Artık kocaman bir mezarlık burası, 

Kilitledim kalbimin kapılarını, anahtarlar sende, sen gelmiyorsun, 

Tüm heceleri astım baş ucundan, sensiz bir satır bile görmek istemiyorum, 


Ben kırıyorum bu hayatı, parçalanıyor umutlarım, 

Kelimeler canımı almak istiyor, kalbim duymak istiyor artık, 

Krizler var içimde, yıldırımlar düşüyor, şimşekler, 

Kaç kere öldüm ben, kaç kere öldürdün beni, 

Kaç kere yaktın şiirleri, kaç kere sildin beni? 

Ben dayanamıyorum artık, sensizlik başımı yaşadığım kaya, 

Adın idamımın fermanı, gözlerin damarlarımda dolaşıyor, 


Ben bilinmezlikten yapıyorum hayatı, 

Gözlerinde kaç evren var? Kaç kere kaybolurum sende? 

Saçlarında hangi çiçeklerin kokusu var? yüreğimdeki kaçıncı bahar bu? 

Tüm sırların anahtarı ellerinde ama sen gelmiyorsun! 

Ben, ben çaresiz, ben tutsak, 

Ben katili kelimelerin, sen katili benim, 

Ben bekliyorum, sen gelmiyorsun, 


Yıldızlar gözlerinde saklanıyor, 

Umutlar gülümsemende, dokunduğun her yer çiçekler içinde, 

Sen konuşuyorsun müzik çalmaya başlıyor, 

Sen susuyorsun ve bir soykırım var yüreğimde, 

Hayallerin gerçeğin altında eriyor, gözlerine baksam kör olurum ben, 

Kırarım seni yazamayan parmaklarımı, 

Ben boğazıma doluyorum cümleleri, sen gelmiyorsun, 

Yalan bu hayat, yalan sensizlik, yalan bu yalnızlık, 

Al şimdi yüreğimi, kelimelerimi, hayatım olmadın celladın olmak ister misin? 


0/Post a Comment/Comments