Boş bir şehir - şiir

  



Burası yolun sonu, son kelime,

Bitenler aslında hiçbir zaman başlamadı,

İnandık bir mutluluk yalanına, sahte hayaller kurduk,

Sandık ki hayaller bir gün gerçek olur,

Sahte rüyalara kapıldık,

Defolun gidin artık, daha fazla yalan söylemeyin,

Sizi görmüyorum ben, sizi duymuyorum,

Katil gibi oldum, çok hayali öldürdüm,


Bomboş bir şehir şimdi yüreğim,

Tüm pislikler sınır dışı edildi,

Biliyor musun hiçbir şey kalmadı geriye?

Renkler bile yalancı, maskeler akıyor,

Sıfır birden çok daha büyük,

Yokluğun daha büyük varlıktan,

Tüm duvarı yokluğunla kapılıyorum,

Cümleler dolusu susuyorum, anlaşılmak koca bir yalan,

Yalanlar arasında bir gerçek inşa ediyorum sensizlikte, 

Bir Hayal kuruyorum senli günlere dair, 


Bir kabusun içindeyim, rüyalar mülteci, 

Dipsiz yalnızlıklar var şimdi, başlangıcı olmayan bitişler, 

Sesimi duyuyor musun? Adının geçtiği cümleleri okuyor musun? 

Kiralık bir katil gibi ölü hayallerin arasından geçiyorum, 

Sonlara inanmıyorum artık, sen gelmiyorsun, 

Gibi gibiyim artık, biraz birazım, hep sıfıra çıkıyor gölgem, 

Ben sensiz bir hayatta boğuluyorum, 

Boşa geçen zamanı istemiyorum artık, 


Kelimeler tenimi kesiyor, umutlarım paramparça, 

Söylesene kaç kilo geliyor hayaller? 

Yolcusu olmayan bir treni bekliyorum, zaman paramparça, 

Duy sesimi, gör artık beni, 

Bir şiirde gel mesela, tut ellerimden, 

Kır kalbimin duvarlarını, yak sensiz bir geçmişi, 

Sen ağlarsan sel basar yüreğimi, 

Sen gül ki güneş doğsun yeniden, 

Artık bitsin bu karanlık! Artık bitsin bu kabuslar! 

Gel şimdi, kurtar beni, kurtar kendini, kurtar bizi, 

Beni duyuyor musun? Artık yaşamalıyız biz, bir olmalıyız, 

Gel şimdi tut ellerimden yoksa kır seni yazamayan parmaklarımı 



0/Post a Comment/Comments