Ask şiiri

 


Kırılan her hayalin yerine yenilerini kuruyorum,

Yıkılan her umudun yerine yenilerini kuruyorum,

Buralar kurak bir çöl, gelirsin diye ağaçlar ekiyorum,

Ben renklere boyadıkça hayatımı, renkler gidiyor,

Siyah kalıyor geriye sonra siyah bile gidiyor benden,

Sen gelmiyorsun,


Tüm kaldırımları duzeltiyorum senin için,

Bu hayatı güzelleştirmek istiyorum,

Gözlerin kadar güzel olmalı şu başıboş hayat,

Her yol sana çıksın şimdi, sana çıkmayan yolları silelim,

Seni göstermeyen haritalar anlamsız,

Senin olmadığın rüyalar eksik,

Seni bulamayan ben çaresiz, yarım, parçalanmış,

Gel bir olalım seninle, biz olalım,


Gidelim buradan, oradan da gidelim, 

Yeni yollar bulalım, yeni hayaller kuralım, 

Gel şimdi tut ellerimi, bırak herseyi arkanda, 

Yeni şiirler yazılır elbet, yeni bir roman yazalım, 

Her cümle adınla başlasın, her kelime senin gibi koksun, 

Aşk adı verilsin bizi anlatan satırlara, 

Gel şimdi tut hayalimi, al beni kat kendine, 


Yıkılan her duvarı tekrar yapıyorum, 

Onları kovuyorum şimdi ötekileri de, biz kalalım sadece, 

Biz olalım şiirler boyunca, unutulmayan anlarla döşeyelim zamanı, 

Sıfırdan başlayalım, sen yeterki gel misafir ol yüreğime, 

Hiç gitme ama sen gidersen yakarım bu hayatı, 

Gel şimdi adı aşk olsun öykümüzün, bir kez olsun bak bana, 

Ben hayatı gözlerinden öğrenmek istiyorum



2/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Ben hayatı gözlerinden öğrenmek istiyorum...Sonlar şiirde tat bırakıyorsa hoşuma gidiyor genelde. Vurgusu olmalı ne bileyim bir süre durdurmalı anı.Vay be demeliyim belki de...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Sonlarda duvara çarpar gibi olsun istiyorum. Sanki kılıç derin bir kesik bıraksın istiyorum bir yerlerde. Bir iz bırakmak istiyorum hem okuyucuda hem bende. Belki gün olur yaralarımızdan tanırız birbirimizi. Güzel olmaz mı seni yaralarından tanısam.