Yürüdüğün yollar - şiir


Bekliyorum yine, güneşin ilk ışıklarını bekleyen bir çiçek gibi,

Geceyi bırakan şarkılar gibi,
Yağmuru bekleyen toprak gibi,
Bekliyorum seni,
Murekkabin kağıtla buluşması gibi,
Özgürlüğü bekleyen bir mahkum gibi,
Bekliyorum seni,

Şimdi hangi sokakta, hangi şiirdesin,
Kesişmeyen yollarla dolu hayat, biz iki ayrı parçasındayız,
Yeni yollar yapmak gerek,
Gel ben düştüğüm çukurlardan çıktım,
Yalan bataklığından geçtim, etrafım öldürdüğüm hayallerim ile dolu,
Ben yoruldum artık, dayanamıyorum, duy şimdi sesimi,

Konuşmayı unuttum, cümleler kalbe saplanan hançer,
Ben seni yazmadan duramıyorum, içim yangınlara dolu,
Yalnızlığım alevler içinde, kurtar beni bu yangından,
Adım attığım her yer buzul, her sokak çıkmaz,
Ben yolumu kaybettim, ben kendimi kaybettim,
Bir yanım hep eksik, 1 olmak nedir bilmiyorum,

Bu hayata gözlerimi açmak istemiyorum,
Sanki tutacakmışım gibi ellerini,
Sanki gerçek olacak tüm masallar,
Kelimelerden köprüler yapıyorum aramızda,
Sen gelmiyorsun, ben bekliyorum,
Beklemek bitmeyen işkence, zaman tutsak,
Ben aynı yerde cümlelerde seni arıyorum,
Gel şimdi yanıma, uzat ellerini, kurtar beni,
Bir şiirin sonunda gel, adı aşk olsun yürüdüğün yolların,

0/Post a Comment/Comments