Sıfır - şiir

 


Ben neredeyim? Sen kimsin?

Evet hatırlamıyorum kendimi, hatırlamak istemiyorum,

Onsuz geçen günleri unutmak istiyorum,

Silip atmak istiyorum geçmişi elimin tersiyle,

Sensiz geçen günlerin hesabını kime soracagim, 

Söylesene nasıl telefi edeceğim boş yaşamı, 

4 işlem sonuç aynı: sıfır


Burası neresi? Bu kaçıncı yalnızlık? 

Hangi şiirdeyim? Hatırlamak istemiyorum, 

Yalnızlık yağıyor siyah bir gecede, günlerden Perşembe, 

Hangi yol çıkıyor sana, kayboldum ben, 

Şarkıyı değiştirme, kapat ışıkları, sussun herkes, 

Bitsin bu ayrılık hikayesi, yeni bir şiir yazmalı, 


Sen kimsin? Neden gelmiyorsun? 

Yürüdüğüm yolları yıktım attım, parçaladım dünleri, 

Konuşmayı unuttum ben, cümleler hep katil, 

Sokak aralarında karanlık ve cinayetler, 

Kaçamıyorum artık sensizlik celladım, kelimeler damarlarımda dolanıyor, 

Gözlerim kapalı, sensiz bir hayatı görmek istemiyorum, 

Sensiz bir ben olmak istemiyorum, 


Ben kimim? Senden uzakta ne kadar eksik, 

Hazırım şimdi, hazırım sana, 

Bir aşka düştü gölgem, yanıyorum şimdi, 

Kanıyorum her yalana, yalanlar her yanda, 

Yalnızlık bir yanda, sen bir yerde, 

Sana giden yollarda kayboldum, neredeyim? Neredesin şimdi? 

Bir şey söyleyeceğim, bir şarkı çalacak, 

Kabuslar sözlerimi çalıyor, ben susuyorum, 

Gel yeni bir şiir yazalım aşktan, gozlerinden  yeni bir biz yapalım, 

Gel simdi sonu olsun bu kabusun ben uyanmak istiyorum artık 


4/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Geçmişinden o kadar kaçma geçmişinde kalmışsındır belki...Ya da hayallerinle gerçeği karıştırmışsındır...Belki ne bekliyorsundur ne de gelen olsun istiyorsundur...Kendini kandırıp duruyorsundur...Kimseye gidesin de kimseye ait olmak isteyişinde yoktur...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Geçmişimden kaçmıyorum aslında, fırlatıp attım geçmişi. Hayallerle gerçek pek karışmıyor malesef ikisi de ayrı dünyalar ve birleşmiyorlar. Şu anda aramıyorum artık sadece bekliyorum. Yollara şiirler, hikayeler bıraktım bulup okur diye bir gün gelir diye. Zaten hep kandırmıyor muyuz kendimizi bende bunu yapıyorum. Şu anda en azından kendimi kandırmak bana acı veriyor sonuçta başkaları kandırmıyor beni. Gidesim de var, ait olasım da var sadece o kişiyi tanımıyorum. Ben hazırım, bekliyorum sadece belki bir gün gelirsin diye.
Adsız dedi ki…
Umut dünyası bu ... Umarım bunları sana yazdım diyeceğin biri gelir hayatına ... Yazılarının,şiirlerinin izini sürer önce ... Sonra da sen de kendini bulur , sen de onda kendini bulursun ... Herşey tamamlanır böylece ... Kendini ne eksik, ne de yalnız hissedersin ...
Oğuz Marangoz dedi ki…
İnşallah öyle olur tamamlanırız. Bir hayal şimdi bunlar inşallah tüm hayaller gerçek olur bizim için. Çok teşekkür ederim sesime eşlik ettiğin için.