Rüya maskesi - siir


Bir şarkı çalıyor, kendini bilmez bir tınıda,

Kendimi bilmez bir gün bitiyor, kendimden arta kalanlar her yerde,

Ben kendini bulamaz, bulsa da tanıyamaz bir halde,

Kendimi unutalı çok oldu, her cümle adınla başlıyor,

Her cümle, her hece, her satır senin,

Seni hiç görmeyen ben, şiirle süslüyorum resmini,

Kimse sana benzemiyor artık, herkes sen olma derdinde,

Kimseyi istemiyorum artık, 


Şarkıyı değiştirmeyin, bana onu hatırlatıyor,

Hava karanlık, hava soğuk, kalbimin kapıları kapalı,

Hatıraları yakıyorum eski sobada, gelmezsen donarım ben,

Soğuk duvarlara soruyorum adını, 

İmkansız tüm kelimelerin tamlayanı, 

Aramızdaki yollar kırıldı biliyorum, aramızdaki yıllar kırıldı,

Kabuslarım bile senin kılığında, gece her şeyi kaplamıyor işte


Öldürdüğüm düşlerime ev sahipliği yapıyor kalbim,

Yüreğim yangın yeri, gözlerim donmak üzere,

Kelimelerim giyotin yolcusu, çıkarıp atıyorum ses tellerimi,

Sen geliyorsun aklıma ve ayağa kalkıyorum, düşüşler hep aynı sokakta,

Yanlış yolun yolcusuyum, hangi yön sana çıkar bilmiyorum,

Yalnızlık yağıyor, kelimeler sırılsıklam,

Bir şiir sel altında, hayır ağlamıyorum,

Evet, fırtınanın sebebi sensizlik, şemsiyesi aç kalbim yerle bir olacak,


Gidin şimdi, atın beni yalnızlığın çukuruna,

İstemiyorum hayatın artıklarını, sizden kalanları,

Yeni bir dünya yapacağım şiirlerden, size dair ne varsa yakacağım,

Yalnızlık senin gibi kokuyor şimdi, sen diye sarılıyorum rüyalara,

Kabuslar rüya maskesi takıyor ve ben silahsız bir savaşçı,

Silgisi nerede hayatın, sandığımı sevdiğim herkesi sileceğim,

Bir sen kalacaksın geriye, bir de hayallerin,

Gel şimdi yanıma, çık karanlığından gecenin,

Tamamlayalım aşk kitabını, yarım yaşamak istemiyorum artık!

 




0/Post a Comment/Comments