Kutup yıldızı - şiir

 

Yeni bir sayfa açmak, yeni bir kitaba başlamak gerek,

Karanlıkların olmadığı bir yere gidelim,

Yeniden inşa edelim hayatı,

Yalanları, ayrılıkları, ihanetleri almayalım,

Bırakalım kötü olan ne varsa,

Eskiye dair her şeyi bırakalım şimdi,

Yeniden başlayalım sevmeye,


Çok renkli cümleler kuralım, denizlerden, bulutlardan,

Yeni hayaller olsun hepsinde sen, sadece sen,

Hayallerin gerçek olduğu bir yer düşün, sen ve ben, ikimiz,

Yaşlanalım şiirlerde, sadece sen ve ben,

Bırak artık eskiyi, geçmişi, acıları,

Bir şiir yazalım, güneş doğmak istesin,


Ağlıyorsun yapma, sen ağlarsan çiçekler kurur,

Hep gülersen, yıldızların gözlerinden dökülür,

Koca bir evreni gülüşünden ibaret bilirim, 

Kötü olan herseyi bırak, yakalim şimdi geçmişi, 

Sen olarak gel bana, ben olarak beklerim seni, 

Maskeleri de bırak al gerçekleri yanına, 

Zamanları hiçe sayalım şimdi, 


Eksilmek, bölünmek artık yok, artacağız beraber, 

Yıktığım kaçıncı dünya önemli değil, 

Yaktığım kaçıncı şiir onemli değil, 

Ellerini ödünç ver bana, kat yüreğini yüreğime, 

Bitmeyen masallar bulalım, aşk olalım, 

Gözlerinden yıldızlar dökülüyor, evren sensin, 

Gel yeni bir kitap yazalım, aşk koksun tüm satırlar, kırmızı güller olsun, 

Gülüşün güneş olur bana, gözlerinde evrenler, 

Beni de al yanına, bir yıldıza verelim ismimizi, 


0/Post a Comment/Comments