Katil kelimeler - şiir

 


Bir yolculuk var, geçmiş gelecek arasında,

Ben her anı tekrar yaşıyor, seni arıyorum,

Hatıralarım sensiz sokaklarda, karanlıklar arasında,

Adını taşıyan cümlelerim boynu bükük, 

Sen diye başlayan her şarkı ortadan kırıldı, 

Seni yazmadığım her satır boğazımı sıkıyor, 

Nefes almak istemiyorum,


Zamanın durması değildi beklemek, 

Zamanı umursamamaktıı, durmaktı, gitmemekti, 

Bilinenleri unutmaktı beklemek, zamanı yokluğunla anlamaktı, 

Kartları yırttım attım şimdi, seni yazmayan kalemleri parçaladım, 

Söylenen yalanların önemi yok şimdi, kuramadığım cümleler anlamsız, 

Duraksiz bir sokakta bekliyorum, 


Kuşlar haber taşımıyor artık, şişedeki mektuplar şu altında, 

Yağmur yağmasın artık, sokaklar hep ıslak, 

Gözlerinde fırtına var senin, alt üst oluyor hayatım, 

Sen ağlarsan sel basar cümleleri, ben dayanamam, yakarım seni üzen hayatı, 

Yakarım seni barındırmayan hayalleri, yıkarım ben kendimi, 

Aşka yazılmayan her satır saplanıyor yüreğime, 


Şimdi gel yanıma, tut ellerimi, 

Bir şiir yazalım, başka bir şarkı çalsın, yeni bir hayal kuralım, 

Gözlerin, gözlerinde yıldızlar var senin, 

Bırak eskimiş ne varsa, at gitsin geçmişini, 

Gel yeniden yazalım aşk tanımını, 

Gölgenin değdiği her yerde çiçekler yetişir, her adımın bir şiir olur, 

Her susman bir şairi öldürür, şiirler kurşuna dizilir, 

Geç kalmak için çok erken şimdi, kelimeler katilim olmadan gel simdi... 




0/Post a Comment/Comments