Kapat şimdi ışıkları - şiir

 


Yine bir şarkının sonunda, bir şiirin başlangıcındayım,

Hayat hep tekrarlardan ibaret, aynı yalnızlık,

Gece gündüz, her zaman,

Kapat şimdi ışıkları,

Herkes uyusun, onlar ötekiler hepsi uyusun,

Koca bir şehir uyusun şimdi, gerçekliği yıkalım,


Tekrarlardan geçiyor ömrüm, aynı sokaktan bilmem kaç kez geçiyorum,

Aynı çukura, aynı hataya, aynı yalana kaç kez kanıyorum,

Zamani bırakalım şimdi, geçmiş gelecek hep aynı,

Gel şimdi yeni bir umut yaşatalım bir martının kanadında,

Bulutların ardında kalan bir yıldızda, sönük bir mum ışığında,

Yakarız zaten geçmişi, geleceği,


Şimdi kapat ışıkları, herkes gitsin uzaklara,

Bir biz kalalım, bir de yeşil olsub, gün doğumunu da alalım,

Masalların gerçek olduğu bir yere gidelim, 

Tırnaklarımızla çizelim aşkın resmini, 

Şimdi ben gidiyorum, kim kaldıysa ondan gidiyorum, 

Sokaklardan gidiyorum, konuşmayı unutmuş gibi, 


Kapat şimdi tüm ışıkları, yalanları bırakalım, almayalım yanımıza, 

Sahte bir hayat istemiyorum, gerçek olsun tüm cümleler, 

Seni sayıkladığım rüyalarım gerçek olsun artık, 

Şiirlerin dünyasına gidelim, hikayelerden yapalım tüm sokakları, 

Bak hala zaman var, çok geç anlamsız, 

Bir şiir bitmeden gel yanıma, 

Köklerini sökelim yalnızlığın, 


İç savaş önemli değil, hedef tahtası haline gelen yüreğim anlamsız, 

Sustur herkesi, sadece biz olalım, 

Kapat tüm ışıkları, herkes uyusun, yalanlar uyusun, 

Gel şimdi, bir sonbahar rüzgarında gel, bir şiirin bitiminde gel, 

Çiçekler açsın yüreğimde, sabah olsun, 

Acılarını topla, fırlat at bir kenara, 

Gözlerin olsun bir tek, ben bir daha seveyim seni, 

Aşkın tanımı olalım, bizi gören onu hatırlasın, 

Sarkıları sustur, ışıkları kapatalım vur beni şimdi, 

Yokluğun en büyük işkence gel kurtar beni, gel kurtar kendini, 

Yoksa cinayeti çok olacak bu şiirin, 




0/Post a Comment/Comments