Issız sokak - şiir

 

Issız bir sokak, boş kaldırımlar ve yağmur yağıyor,

Ben sensizlikte sırılsıklam,

Hangi yolu seçsem, hangi köşeyi dönsem, hangi yüze baksam hep aynı,

Ben seni aradığım yollarda kayboldum,

Yanlışlar arasında doğruyu arıyorum,

Ben neredeyim bilmiyorum, kim olduğumu unutalı uzun zaman oldu,


Günlerden Perşembe, saatleri hesaplamayı bıraktım,

Sen gelirsin diye olasılıklara sarılıyorum,

Sonunu bilmediğim bir yolda, başını bilmediğim bir yoldayım,

Hece hece arıyorum seni satırlarda,

Seni anlatmayan her kelime bir hançer gibi,

Kalbimin etrafına duvarlar örüyorum, 


Çıkmaz sokaklardan geçiyorum,

Her adımım aynı yere getiriyor beni,

Hava diye sensizliği soluyorum,

Karanlık bir kabus görüyorum, ışık yok şimdi,

Bastığım toprak kötülük kokuyor, yerler yalan maskelerle dolu,

Ben sana benzemeye çalışanları yırtıp atıyorum,

Benim şiirlerimde yalanlars yer yok,

Sayfalarımın peşinde katiller var,


Hayaller ve gerçekler arasında bir iç savaş var, 

Ben silahı olmayan bir savaşçı,

Ben imkansıza prangalarla bağlı,

Ben gölgesine civilenmiş,

Yarım yaşıyorum hayatı, eksildikçe eksiliyorum, 

Bir kabusun içinde uyanmayı bekliyorum, 

Bir olmaya çalışırken yarım yaşıyorum, 



Ben bu hayatı istemiyorum artık, 

Öldürdüğüm düşlerimin katili oluyorum,

Ben sadece seni bekledim, her an aradım seni, 

Evet sana benzemeyenleri, yalanları ben öldürdüm, 

Geçen zamanı şiirlerden ölçüyorum, 

Hayatımı hayallerinden kuruyorum, 

Gel şimdi, bitmeyen bir gecede aydınlansın yüreğim, 

Gel şimdi yoksa bir şiirin sonunda asacağım kendimi


0/Post a Comment/Comments