Gidiyorum şimdi - şiir



Şimdi gidiyorum ben,

Seni barındırmayan her cümleden,

Seni anlatmayan şiirlerden,

Sokaklardan, şehirlerden, insanlardan,

Sensizligi arkamda bırakıyorum,

Sahte ışıklardan, yalan cümlelerden maskelerden gidiyorum,


Herseyi ardımda bırakmak için,

Küçük bir umudun peşinden koşmak için,

Başka dünyalarda yalnız kalmak için,

Gidiyorum şimdi,

Şairlerin yakılmadığı, şiirlerin hep yaşadığı,

Gözlerin, ah o gözlerin, gozlerinin yanına gidiyorum,


Ben bu hayattan vaz geçiyorum,

Sensizlik eski bir köşede, parçalarım her yerde,

Kan korkmayan cümlelere gidiyorum,

Güneş hiç batmayacak, her yerde sen,

Giderken yakıyorum yaşanmamışları,

Sizde gidin artık, yalnızlığın seyircisi olmaz,

Gidin şimdi, beni de alın benden,

Şimdi gidiyorum ben,


Her cümlede eksilen ben, şiirlerin sonunda umutlarını asan ben, 

Bu mezarlıkta daha fazla yapamıyorum, 

İç savaşlar, ölümler, katiller, gidin şimdi, 

Başka şiirler yazılacak, başka yalnızlıklarda, 

Yakacağım sensiz geçen bir hayatı, 

Sensiz kalan ne varsa yıkacağım, 


Gidiyorum şimdi, 

Başka şiirlerin peşine düşüyorum, 

Kaç kitap daha yazmam gerek, 

Kaç satır, kaç cümle, kaç hece, 

Kaç kere kaç olmak lazım senin için, 

Gözlerin diyorum gözlerin, kaybettim ben yolumu, 

Ben gidiyorum artık, yeni bir ben olmaya,

Seni bulmak için gidiyorum ben, şimdi gidin yalnızlığımın sebepleri, gelmeyin bir daha, 

Kapat ışıkları, dağılsın seyirciler, başka bir kitaba gidiyorum, 

Senin olmadığın satırları yak şimdi, yak beni, yak şimdi aşkım ateşini


0/Post a Comment/Comments