Cennet - şiir

 


Susun şimdi, konuşmayın artık,

Gidin şimdi benden, bırakın artık peşimi,
Ben sizin gibi değilim, hiç olmadım, sahteliği alın,
Bırakın beni, kendimle kalırım, gölgeme sarılırım,
Gerçek olurum, yalanlarınıza inanmıyorum artık,
Neyiniz varsa alın gidin şimdi, sahte cümlelerinizi de yalan gülüşlerinizi de,
Gidin yoksa yakacağım sizden kalanları,

Gidin artık benden, alın yalanlarınızı,
Atın beni yalnızlığın içine, dipsiz bir kuyuya,
Güneş sahte, ben gerçeği arıyorum,
Sen gel şimdi, gel gerçeğim ol,
Gel aradıklarım ol, tamamlanmama izin ver düşlerde,
Kurtar şimdi beni, içine attığın çukurdan,
Yıkılan tüm ümitlerin enkazından çek kurtar beni,
Gel şimdi ve bırak yeşersin yine umutlar,

Kalbim can çekişiyor, kuraklık, depremler,
İçimde bir fırtına var, merkezi sen,
İçimde bir sessizlik var, merkezi yine sen,
İçimde bir ışık var, sebebi yine sen,
Aradığım her şey senken, sensiz bir hayat,
Kabus gibi, düşman gibi, katil gibi,
Cinayeti çok oluyor bu şiirin, artık dayanamıyorum,
Gel beni kurtar sessizlikten,
Adı aşk olsun tüm şiirlerin

Senin olmadığın hayattan gitmek gerek,
Rüyalarda görmek, gözlerini,
Ah o gözlerin, gözlerin çok güzel,
Gel kurtar şimdi beni, renklere boyayalım tüm şiirleri,
Ben yarım, eksik, parçalanmış, harabe,
Gel şimdi kurtar beni bu yalnızlıktan,
Bu yalnızlık canımı çok yakıyor,
Uzat ellerini, ben cenneti göreyim,
Gel şimdi cennet ol yüreğime veya at beni şimdi sensiz bir cehenneme...

0/Post a Comment/Comments