Bitmeyen aşk - şiir

 


Çıkışı olmayan yollar, yolu olmayan çıkışlar var,

Yolcusu olmayan trenler, bekleyeni olmayan duraklar var,

O kadar ıssız ki yüreğim, hatıralar bile birbirini tanımıyor,

Tamamlayanı olmayan cümleler kuruyorum,

Ağzı bozuk kelimeleri kovuyorum şimdi,

Sensizlik bir virüs gibi elimi uzattığım her yeri kaplıyor,

Zehirleniyorum bu hayata alışmaya çalıştıkça, 



Hayaller yağmurun altında eriyor,

Fırtına var şimdi, içimde bir iç savaş,

Kelimeler katil, sensizlik mezar hayallere,

Ben hep tek, onlar koca bir ordu,

Gel şimdi kurtar kalbimin coğrafyasını, düşmanlar her yerde,

Sensizlikle birlikte bir bir yıkıyorlar umutları,

Son bir kale, son bir hayal kalıyor geriye,

Onu da almayın benden, onsuz ben yapamam, kuru bir çınar gibi devrilirim, 

Sesimi duyan yok, herkes sağır şimdi acılara,


Bu sokağı geçelim, oraya basma yerler hep acı,

Bu binaları da geçelim, oraya bakma yerler hep yıkılmış hayal dolu,

Bu şehri de geçelim, oraya dokunma canımı yakıyor cümleler,

Bu hayatı geçelim, oralar hep hatıra, hatıralar hep ölü,

Yeniden yapalım hayatı, Sen'in ve ben'in arasında başka yalnızlık olmasın,

At kurtul eskiye dair ne varsa, yak hepsini, yak beni, unut pişmanlığı,


Başka bir hayat mümkün, gözlerin yıldızların sebebi, 

Ben yolumu bulamıyorum, sana giden yollarda kayboldum, 

Sesin şiirlerin sebebi, seni anlatamayan şiirler ölü doğuyor, 

Ben koca bir mezarlık saklıyorum yüreğimde, güller yaşlarla sulanıyor, 

Gel şimdi, bu cümleler için gel, yazılmamış şiirler için gel, 

Kirlenmemiş sayfalar için gel, seni anlatmayan sayfalar yok aslında, 

Gel şimdi başka bir şiir olsun, beklemeyi anlatan bir roman olsun, 

Ve sen sevgili baş kahramanı ol kurtuluşun, yeniden doğuşu ol umutların, 


2/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Harika ...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Çok teşekkür ederim...