Bir şiirin başlangıcı - şiir

 Bir şiirin başlangıcında,

Aklımdan geçen milyonlarca düşünce,
Kelimeler karmakarışık, cümleler kaçıyor benden,
Sevgi ile alakalı bir cümle, aşk ellerimden kaçıp gidiyor,
Tutunduklarım terk ediyor beni,
Cümleler tepetaklak, ben yerle bir, az sonra ile az önce aynı şimdi,
Burası zamanın neresi bilmiyorum, ben nereyim şimdi?

Hava karanlık, zifiri bir siyah ruhuma işliyor,
Renkler kayboldu yokluğunda, yıldızlar kaçtı,
Rüya olmalı, yaşam bir kabus olmalı,
Uyanmak istiyorum artık, kabuslar bitsin,
Gitsin hepsi uzaklara, çiçekler büyüsün her yerde,
Bul diye şiirler bırakıyorum, bul diye yakıyorum sensiz bir hayatı,
Sen gelmiyorsun,

Masalların son bulduğu, hiç yaşanmadığı bir sokak,
Yalnızlık yağıyor, kaldırımlar sırılsıklam,
Ben sırılsıklam, yaşlar amaçsızca dökülüyor,
Şiirlerde can veren umutlar var, güneşi göremeden ölen ağaçlar,
Biliyor musun içim kocaman bir mezarlık, kocaman bir yalnızlık hemen yanımda,
Hemen yanımda sensizlik, bırakmıyor ellerimi,
Al şimdi bana dair ne varsa al benden, sen kal sadece,

Bir fırtına var şimdi, umutlar denizin derinliklerinde,
Gözlerimi açmak istemiyorum, yalanları görmek istemiyorum artık,
Silip atıyorum yaşayamadıklarımı, bir sen kalıyorsun,
Durdur şimdi dünyayı, hayatı, sensizliği,
Durdur şimdi boşa atan kalbimi, durdur artık anlamsız zamanı,
Gel tut ellerimden, bir şiir yazalım beraber,
Adını aşk koyalım, dünleri senle dolduralım, saatler seni göstersin,
Gel şimdi, bir şiir yazalım, adı aşk olsun sana giden yolların...

0/Post a Comment/Comments