Düşünceler - şiir

 


Ben bazen düşünüyorum,

Şiirlerden, satırlardan, cümlelerden bağımsız,

Saatlerce, günlerce, yıllarca, düşünüyorum,

Bozuk bir plak gibi aynı şarkı çalıyor,

Attığım her adım beni aynı ana getiriyor,

Her adımda yokluğun çöküyor üstüme,

Ben karanlık bir köşede bekliyorum,

Işık bile yalancı, tutunduğum her dal kırılıyor, 

Seni hatırlatır diye sarılıyorum yalnızlığa,

Sarıldığım duvarlar sen kokmuyor, 


Duraklar boş, sokaklar boş, şehirler boş,

Kalbimin kapıları kilitli, adın tüm bilinmezlerin şifresi,

Duvarlar ördüm, başkası gelmesin diye,

Sınırlar çizdim etrafıma, işgal altında yüreğim, 

Yalnızlıklarla çevirdim etrafımı, başkaları gelmesin artık,

Onlar sana benzemeye çalıştıkça ben hepsinden gidiyorum,

Gitmekten bile gidiyorum şimdi, 


Bazen düşünüyorum ben,

Bazı bazı çokça özlüyorum, gelmeyen günleri, 

Kaç kere kaç ediyorum terazide, hayaller kaç kilo geliyor şimdi?

Zifiri bir gece, yıldızlar uzaklarda, yalnızlık yağıyor,

Ben damlalara doğru koşuyorum,

Yıldırımlar düşüyor gölgeme, tüm hatıralar yanıyor,

Sil artık tüm yaşanmışlıkları, senden başka bir şey hatırlamak istemiyorum,


Bilmem kaçıncı şiirin bilmem kaçıncı cümlesindeyim,

Kaç kere kaç ediyor senden kalanlar, neyim kaldı senden başka, 

Seninle artmak isteyen ben şimdi hep eksik, hep paramparça,

Sana giden yollar hep kapalı, fırtına var şimdi yüreğimde, sokaklar darmadağın, 

Her yer buz, ben donuyorum yalnızlıkta, 

Kaç şiir yakınca ısınır insan, kaç cümle parçalamak gerekli sevmek için, 

Bu şiir sensiz bitsin istemiyorum, seni görmeden kapansın istemiyorum gözlerim... 

0/Post a Comment/Comments