Başka türlüsü güç - şiir

 


Sen oradaki beni görüyor musun?

Sana yazılan cümleleri okuyor musun?

Yoksa sende kayıp mı oldun benim gibi? 

Çıkmaz sokaklarla mi çevrili etrafın?

Yalnızlık soluduğun hava mı şimdi?

Parçalanmış bir sokakta, yıkılmış bir durakta,

Asla gelemeyecek bir treni mi bekliyorsun?

Asla yanyana gelmeyen iki kelimeyiz seninle,


Kimsesiz sokakları bosver, karanlıklar önemsiz,

Gözlerin olmadan güneş doğmuyor,

Ayrı şiirlerde yaşanmıyor,

Geçmeyen günleri, duran zamanları bırak,

Geçmişe dair ne varsa at bir kenara,

Yak yaşadıklarını, yak beni, yak hayatımı,

Burası çok soğuk, donuyorum sensizlikte,

Başka türlüsü yok, sensiz bir hayatı istemiyorum,


Acılarını kat acılarıma, sensizliği sök al şimdi,

Sök boş yere atan kalbimi,

Sessizliğimi dinle, susmalarımı dinle,

Ben konuşmayı bıraktım, ben aramayı bıraktım,

Ben kendimi bıraktım kuytu bir köşede,

Gel biz olalım, gülümseyelim anlar boyunca mutlu olalım,


Sen oradaki beni görüyor musun?

Sensiz geçen zamanların hesabı sorulmuyor,

Al kendini kat ömrüme, al sözlerini kat cümlelerime, 

Yıldızlar gözlerinde, umut saçlarında asılı,

Beni görüyor musun? Duyuyor musun sessizliğimi?

Ben kayboldum seni aradığım öykülerde,

Sana uzanan ellerimi tut, seni arayan kalbimi al, 

Başka türlüsü güç, bana biraz umut ver yoksa yaşamak çok güç


0/Post a Comment/Comments