Ask yangını


 Kayboldum ben,

Nereye gitsem, hangi yolu secsem,

Şehirler, ülkeler, binalar hep aynı,

Önemi kalmadı önemli olanların,

Karanlık kapladi dört bir yanı,

Siyah gece bitmek bilmiyor, sen gelmiyorsun,

Yıldızlar gideli çok oldu, güneş gözlerinde saklanıyor,

Renkler teker teker eksildi ve bitti,


Burası çıkmaz bir sokak, nereye dönsem kaçamıyorum kendimden, 

Sonbahar gibi dökülüyor takvimin yaprakları, 

Zaman geçip gidiyor, inanmıyorum artık, 

Bir iç savaşın ortasındayım, umutlar kurşuna dizilmiş, 

Hayallerim delik deşik, 

İçimde bir yangın, içimde bir fırtına, içimde bir sen, 


Kar yağıyor, buz kaplı tüm kelimeler, donuyorum ,

Sensizlik üstümde bir örtü, sarıldığım bir duvar,

Gitsin şimdi yalnızlığımın tüm seyircileri, oyuncuları, 

Sustur şarkıları, yakalım şimdi dünleri, günleri, sensiz geçen bir hayatı, 

Kat beni kendine, rüzgarlar essin, yağmur yağsın,

Seni getirsin tüm şiirler, kelimeler senin gibi koksun, 


Sensiz şiirler boğazımda bir pranga,

Senin olmadığın her kelime tenimi kesiyor, 

Atlamak istiyorum satır arasından, bitsin şimdi oyunlar, 

Gerçeği ararken kendimi kaybettim, yalnızlık kaplıyor etrafımı, 

Çekin ellerinizi hayatımdan, oynamayın artık yüreğimle, 

Kapat şimdi ışıkları, kayıplarımızdan geriye biz kalalım 

Adı aşk olsun bu yangının, gel tut ellerimden, 


0/Post a Comment/Comments