Zifiri bir gece - şiir

 


Zifiri bir gece, karla karışık yalnızlık yağıyor,

Her yer kimsesiz, sensiz, bizsiz,

Zaman hep aynı anda tutsak, 

Pusulalar yolunu kaybetti, 

İnsanlar sadece bir kabuk, içleri boş, 

Kelebekler daha uzun yaşıyor umutlardan, 

Kelimeler cımbızla toplanıyor yüreğimden, 

Ben konuşmuyorum artık, 


Gece etrafımı kapladı, ben güneşi unuttum, 

Yağmur yağıyor, fırtına, yıldırımlar, 

Kocaman bir sessizlik, çığlıklarım duyulmuyor, 

Kaçıncı şiir yazdığım, kaçıncı yalnızlık tan geçiyor yolum, 

Hep ayni yerde aynı sensizlikte, 

Aynı şarkı çalıyor, şarkılar bitmesin, 

Hep aşk koksun kırmızı güller, 


Sana ulaşamayan mektuplar kadar amaçsız, 

Seni anlatmayan şiirler kadar boş, 

Gözlerin olmadan geçen zamanlar kadar anlamsız, 

Ben yeşili özlüyorum, gözlerini özlüyorum,

Gözleri çok güzel, güneş gibi oluyor, 

Yıldızlar saklanıyor gözlerinde, şiir yağıyor şimdi, 

Ben avuçlarını açmış kelimeler biriktiriyorum 


Geçtiğim sokaklara şiir kırıntıları bırakıyorum, 

Bir Hayal geçiyor içimden, bir düş besteleniyor, 

Kırık bir kemancı öksüz bir şarkı çalıyor, 

Topraklar kurak, hep yalnızlık yağıyor, 

Aşk unutulmuş bir masal, 

Gel şimdi, yeniden yazalım aşkın anlamını, 


Bak binalar yıkılıyor, siyah her yerde, 

Gel yeşilim ol, mavim ol, aşk ol, 

Kelimeleri takip et, şiirlere sor yalnızlığımı, 

Bak her kelimem seni arıyor, satır satır dökülüyorum, 

Sana ulaşamayan her şiir kadar öksüz, sana yazılmayan her yazı kadar boş, 

Cümlelerden yollar yaptım, düşlerden şehirler, 

Gel şimdi bir şiirin bitiminde, kurtar beni sensizlikten, 


0/Post a Comment/Comments