Yüreğimde fırtına - şiir

 


Misketlerini kaybetmiş bir çocuk gibi arıyorum,
Kayıp zamanlarımı, çalılan yılları,
Hayat en büyük hırsız, zaman bir bir yalancı,
Ben hep kaybeden,
Delik yüreğimden umutlar dökülüyor, kırmızı oluyor yürüdüğüm yollar,
Gerçeklik koca bir duvar ve ben onu kırmak istiyorum hayallerle,
Gel şimdi, tut elimden başka bir yaşam mümkün,

Yağmur yağıyor, sen ağlıyorsun,
Bilmiyorum belki görmüyorum ama, sen ağlarsan her yeri ıslanır kalbimin,
Yıldızlar teker teker dökülür gözlerinden, bir devrim başlar adınla,
Seni anlatmayan tüm cümleler kurşuna dizilir önce, sana benzemeye çalışan herles sürgün,
Koca bir yürek bomboş, ben yalnız, sen yoksun,
Geri ver umutlarımı, geri ver bana seni,

Sen mutsuz olsan burada hep fırtına,
Devasa dalgalar yüreğimin kıyılarında, sayfalarımda depremler,
Yıldırımlar sonra, sis çöker gözlerime, ben kör olurum,
Alma hayalini benden, bırak bir şiirin sonunda oturalım seninle,
Senin olmadığın cümleler hep eksik, ben bir bile değilim,
Matematik çok saçma, hep eksiliyorum, bölüne bölüne artılmaz,
Ben seni bekliyorum, bu yıllar bir gün sana çıkacak,
Bir gün renkler gelecek, gece bitecek, gözlerin güneş olacak bana,
Ben sensizlikten daha çok seveceğim seni,

Hava çok soğuk donuyorum, yak şimdi beni, alevlerin içine at,
Yeşil bir örtü ser yerlere, mavi bir deniz, mor bulutlar,
Adı aşk olan bir karnaval, her yerde şiirler mesala,
Gözlerin var, yüreğim bahar bahçe,
Kelimelerim öksüz kaldı, yetim cümlelerim var benim,
Giyotin yolucusu hayallerim de var, parçalanmış düşlerim de,
Gel şimdi, devrim başlatalım adı aşk olan,

Bak, etrafıma, bak bir kere bak,
Yalvarıyorum dur biraz, dur şimdi,
Boşver ötekileri, yolları, yalanları,
Gel bana, bana sadece sen lazımsın,
Yazdığım satırlarda bir tek sen eksiksin,
Gel mor bir trene binelim, gidelim yeşil bir hayata,
Gel biz olalım, yoksa ben hep yarım, ben hep kayıp...

0/Post a Comment/Comments