Yeşil - şiir


Hayaller ve gerçekler, birbirine karıştı, 

Hangi zamanda, hangi yalnızlığın başlangıcındayım, 

Bitenlerden ibaret bir hayatta bitmeyini arıyorum, 

Yokluğunda tüm ağaçlar kurudu, yağmur yağıyor, 

Geçmiş zaman şimdi gelmeyecek, beklemek çok zor, seni beklemek, 


Dayandığım duvarlar yıkıldı, enkaz altında bir ben, 

Yeşil olsun istiyorum, gözlerin olsun, 

Seni gördüğüm günler aklımda, rüya diyorum,  yalan diyorlar, 

Seni reddeden cümleler giyotin yolcusu, 

Bir ben kalıyor geriye, bir sensizlik, 

İç seslerime adını ezberletiyorum, 

Yüreğime dovmeni kazıyorum, adın her nefeste, 


Gel şimdi yanıma, tut ellerimden, bırakma, 

Nefes alamayan kadar sar beni, 

İki olmak değil istediğim, bir olalım seninle, 

Kabuslar en güçsüz anımı kolluyor, bir hançer için, 

Ben hacıyatmazlar gibi düşmeyi unuttum,

Tek kişilik bir oyun, hayat sahne, hayat sahte, gerçeğim ol benim, 


Günlerden dün, hayallerden sen, dualarım hep senin adına, 

Ellerimi tut şimdi, yeniden yazalım kitabını aşkın, 

Düştüğüm uçurumun sana çıkmasını istiyorum, 

Kırdığım hayaller hep sahte, cam kırıkları tenime batıyor, 

Kanıyorum öyküler boyunca, 


Gel şimdi, bir deniz kenarı, bir martı, bir vapur, 

Gidelim şimdi, ait olduğumuz topraklara,

Bir ev, mor bulutlar, kırmızı güller, masmavi umutlar, 

Sök yüreğimi senin olsun, sev beni, bırakma, 

Sebepleri ol kalbimin, gel bir olalım, 

Yazdığım şiirler hep senin, gözlerin çok güzel senin, 

Yağmur yağıyor, hava çok soğuk, yak beni ateşinle, 

Yoksa buz tutar tüm cümlelerim







0/Post a Comment/Comments